Quantcast

UPC DTH s Travel Channel uvádí svou první internetovou soutěž

| redakce | tiskobrázek k článku: UPC DTH s Travel Channel uvádí svou první internetovou soutěž

Společnost UPC DTH S.à r.l., přední poskytovatel satelitní televize ve střední a východní Evropě, oznámila spuštění listopadové soutěže v sociálních sítích a online médiích ve spolupráci s Travel Channel pro všechny obyvatele Maďarska, Slovenska a České republiky.

Počínaje středou 30. října 2013 společnost UPC DTH nabídla zákazníkům služeb freeSAT a UPC Direct možnost vyhrát dvě noci v luxusním hotelu v Londýně. Tato soutěž připravovaná ve spolupráci s Travel Channel, kterou pro Českou a Slovenskou republiku pořádá freeSAT, v Maďarsku UPC Direct, probíhá na facebookových a webových stránkách freeSAT a UPC Direct. Soutěž je kromě našich zákazníků otevřena všem obyvatelům Maďarska, České republiky a Slovenska. Účastníci budou vybráni podle pravidel soutěže platných pro příslušné země na základě odpovědí na dvě jednoduché otázky. Jména výherců budou zveřejněna v prosinci.

Soutěž má dva rozměry, vítězům přináší vzrušující a nezapomenutelný zážitek a zároveň podporuje zahájení nové show Jenny Powell „Odhalený luxus“ na kanálu Travel Channel. Pořad „Odhalený luxus“, který měl premiéru 24. října 2013, představuje skrytý svět lidí, které luxus provází na každém kroku - od členů posádek soukromých letadel po topiče v luxusních vlacích nebo komorníky v sedmihvězdičkových hotelech. Tento soutěžní projekt tak umožní, aby se Travel Channel a UPC DTH setkaly se svými zákazníky na osobní úrovni, prostřednictvím online platforem a sociálních médií.

Spuštění této soutěže ve spolupráci s Travel Channel posiluje a rozšiřuje naši viditelnost v online prostředí. Poskytuje nám to příležitost být v přímém kontaktu s účastníky soutěže, ale také jim dát možnost poznat kvalitu obsahu kanálu Travel Channel a těm nejšťastnějším dát šanci vyhrát a užít si vzrušující výlet do Londýna!“ řekl Jim Helfgott, viceprezident pro marketing a obchod UPC DTH.

Jsme potěšeni, že se společností UPC DTH můžeme na této soutěži spolupracovat. Věříme, že jsme přišli s inovativním a atraktivním způsobem, jak přispět k oživení značky. Těšíme se na setkání s vítězem soutěže o výlet do Londýna, který slibuje neuvěřitelný a nezapomenutelný zážitek na celý život,“ dodal Nick Thorogood, senior viceprezident, Content & Marketing, Scripps Networks International.

Pro účast v soutěži nebo pokud chcete získat více informací o podmínkách soutěže, navštivte naše facebookové nebo webové stránky: https://www.facebook.com/freeSATtvCZ/app_227353950775040 / http://cz.freesattv.tv/

zdroj: UPC DTH





Reklama




Vybrané články