Quantcast

Dětské stanice Atmedia ve 2013 dále posilovaly

| redakce | tisk

Tematické televize reprezentované mediálním zastupitelstvím Atmedia byly v posledních čtyřech měsících roku 2013 meziročně o celou čtvrtinu sledovanější mezi dětmi ve věku 4-12 let. Divácká obliba tří dětských kanálů rostla po celý minulý rok a odrazila se v téměř 10% meziročním nárůstu sledovanosti celé televizní skupiny.

Tento rostoucí trend se navíc projevil i navzdory zvětšující se konkurenci dětských televizí na českém trhu.

Nejenom, že si kabelové a satelitní kanály cílící na děti Disney Channel, Minimax a CS mini udržely svoje dětské diváky, ale dokonce se jim podařilo zaujmout nové. Vedle sledovanosti a podílu na sledovanosti totiž Atmedii v roce 2013 výrazně vzrostl také zásah v cílové skupině 4-12 let, a to o celých 17%.

Stanice Atmedia souhrnně za minulý rok oslovily přes 86% obyvatel České republiky v dětském věku. Denně se v posledním kvartálu jednalo o 15% všech dětí od 4 do 12 let.

Dětské stanice Atmedia ve 2013 dále posilovaly
▲ Dětské stanice Atmedia ve 2013 dále posilovaly

Rok 2013 byl nejúspěšnější pro stanici Minimax, jejíž sledovanost meziročně vzrostla až dvojnásobně. Nejsledovanějším pořadem na tomto kanále byly pohádky podle Hanse Christiana Andersena nebo pravidelný pořad Littlest Pet Shop.

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch; 1.1.2013-31.12.2013

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články