Quantcast

Óčko a Mobil.cz vytvářejí společný projekt Óčkomobil.cz

| redakce | tisk

Hudební stanice ÓČKO a virtuální operátor MOBIL.CZ spouštějí k 23. červnu společný projekt speciální edice předplacené karty s tarifem MOBIL.CZ, který ponese název Óčkomobil.cz.

Projekt směřuje stávající nabídku virtuálního operátora MOBIL.CZ v podobě předplacených SIM karet s internetem zdarma, voláním od 1,90 Kč a SMS za 1,50 Kč k divákům ÓČKA.

Óčkomobil.cz (ockomobil.cz) disponuje nabídkou v podobě internetu zdarma, dostupných cen volání a SMS, obohacenou o distribuci až domů, bez nutnosti smluvních závazků.

Hlavní motto projektu zní „Pořád spolu. Pořád online.“ a klade důraz na vzrůstající formu komunikace skrze sociální sítě, messengery a mobilní aplikace.

Óčko a Mobil.cz vytvářejí společný projekt Óčkomobil.cz
▲ Óčko a Mobil.cz vytvářejí společný projekt Óčkomobil.cz

Cílem projektu je otestovat možnosti bližší spolupráce značek. Obě strany chtějí využít svých silných stránek. MOBIL.CZ nabízí atraktivní a osvědčený produkt, z něhož speciální edice vychází, společně se zkušeností na poli mobilních operátorů. ÓČKO chce stavět na širokém povědomí a goodwillu značky ve vztahu ke své cílové skupině.

Jak MOBIL.CZ, tak ÓČKO vnímají tento projekt jako možnost o rozšíření svých značek blíže k širšímu spektru potenciálních zákazníků.

Věříme, že stávající produkt MOBIL.CZ má šanci oslovit cílovou skupinu ÓČKA, vzhledem k tomu, že značný počet diváků je zvyklý trávit podstatnou část běžného dne online,“ prozradila Anamy Pónya, projektová a marketingová manažerka ÓČKA.

Spolupráce s ÓČKEM nám dává možnost ukázat výhody internetu zdarma i v oblasti hudby a zábavy,“ říká Michal Markoš, brand manager MOBIL.CZ

Na základě našich zkušeností na sociálních sítích, věřím, že tento produkt si najde své fanoušky,“ okomentovala projekt online manažerka Petra Voplatková.

Kampaň byla vytvořena in-house. Grafiku vytvořilo studio FRAME100R.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články