Quantcast

Scripps Networks Interactive převezme polskou TVN

| redakce | tisk

ITI Group a Canal+ Group uzavírají dohodu o prodeji podílů v N-Vision B.V. pro Southbank Media Ltd., britské dceřiné společnosti Scripps Networks Interactive. Společnost Scripps Networks Interactive se tímto stane většinovým majitelem TVN S.A. s 52,7 procentním podílem.

Scripps Networks Interactive zaplatí 584 mil. euro za 100 procentní podíl v N-Vision prostřednictvím Polish Television Holding B.V (PTH) ve výši 52,7 procentním podílem v základním kapitálu TVN S.A. Scripps Networks Interactive převezme povinnosti vyplývající z dluhopisů vydaných jak PTH, tak i TVN v nominální hodnotě 300 a 540 milionů eur.

Scripps Networks Interactive je jedním z předních výrobců atraktivního lifestylového obsahu o kulinářské tématice a cestování. Je vlastníkem populárních značek televizních stanic jako HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel a Great American Country, která mají celkově více než 190 milionů diváků měsíčně. Internetové služby doplňují televizní obsah o inspirující materiály a sociální média.

Globálně Scripps Networks Interactive se dostává k milionům divákům v Severní a Jižní Americe, Asii, Evropě, na Středním východě a v Africe.

Uzavření dohody je podmíněno splněním podmínek, včetně získání příslušného souhlasu od regulačních orgánů.

TVN Group je jedním z největších hráčů na polském mediálním trhu. Společnost provozuje stanice TVN (TVN HD), TVN7 (TVN7 HD), ITVN (TVN International), ITVN Extra (TVN International Extra), TVN24 (TVN24 HD), TVN24 Biznes i Świat, TVN Meteo, TVN Turbo (TVN Turbo HD), TVN Style (TVN Style HD), NTL Radomsko, TTV (TTV HD) a Telezakupy Mango 24. Dále 16. dubna odstartují nové programy - TVN Meteo Active, který se objeví na pozici TVN Meteo a TVN Fabuła.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články