Quantcast

Atmedia zlepšuje svou pozici u dětských diváků

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia v květnu pokračuje ve zlepšování pozice na trhu u dětského publika. Důvodem byl zejména nárůst sledovanosti stanic Disney Channel a Nickelodeon. U dospělého publika si i přes vzrůstající fragmentaci trhu udržela Atmedia stabilní podíl na sledovanosti.

Atmedia od začátku roku pokračuje v trendu zvyšování svého podílu na sledovanosti u dětského publika. Od ledna došlo k zlepšení pozice mediálního zastupitelství v CS 4-14 téměř o třetinu, když v květnu dosáhla na úroveň 9,0% podílu na sledovanosti.

Největší narůst zaznamenala stanice Nickelodeon, která od ledna zvýšila svůj podíl na sledovanosti v cílové skupině 4-14 o 117% na úroveň 3,2%. Významně rostla i stanice Disney Channel, která posílila o 51% na 2,9% podíl na sledovanosti. Za růstem sledovanosti stanic je zejména více času, který děti trávily u těchto stanic z portfolia Atmedia.

Vývoj podílu na sledovanosti Atmedia v CS 4-14

Atmedia zlepšuje svou pozici u dětských diváků
▲ Atmedia zlepšuje svou pozici u dětských diváků

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, 1-5/2015

U dospělého publika si Atmedia v květnu udržela na trhu stabilní podíl na sledovanosti i přes vzrůstající fragmentaci trhu či sportovní události. Udržení pozice na úrovni 3,3% v CS 15+ bylo způsobeno díky novým stanicím v portfoliu i stabilní divácké základně skupiny.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články