Široká nabídka DVB-T antén

Atmedia v roce 2015 získala o 42 % více zadavatelů

| redakce | Tisk

Rok 2015 přinesl mediálnímu zastupitelství Atmedia mnoho změn, které využilo ve svůj prospěch. Dařilo se mu po obchodní i divácké stránce. Mediální zastupitelství tematických TV získalo více než 40 nových zadavatelů a udrželo si stabilní pozici na trhu.

V minulém roce Atmedia také rozšířila své portfolio o nové prémiové kanály v čele se stanicí Sport 2.

Rok 2015 byl pro mediální zastupitelství tematických stanic Atmedia úspěšný především po obchodní stránce. Již třetím rokem dodala společnost TV zadavatelům více než 45 tis. GRPs v cílové skupině 15+.

O dobré obchodní nabídce a kvalitě produktu svědčí i počet nových TV zadavatelů, který od roku 2014 stoupl o 42 %. Novými zadavateli se staly např. nadnárodní automobilové společnosti, firmy z bankovního sektoru nebo i společnosti zaměřené na FMCG.

Atmedia v roce 2015 udržela svou pozici v hlavní prodejní skupině 15+, kdy podíl na sledovanosti dosáhl úrovně 3,4 %, u dětí ve věku 4-14 dosáhla podílu 7,3 %. Za dobrými výsledky stojí mj. 4% nárůst průměrného času, který diváci tráví se stanicemi Atmedia. Měsíčně navíc zasáhly stanice Atmedia více než 4,6 miliónu diváků v dospělé cílové skupině, což je téměř polovina populace.

Portfolio mediálního zastupitelství Atmedia nabízí široké spektrum tematických televizních kanálů, které v minulém roce zaznamenaly narůstající oblibu mezi dospělými diváky. V podílu na sledovanosti si meziročně polepšily například lifestylová televize RELAX, hudební kanály RETRO a Šlágr TV, nebo dokumentární stanice National Geographic Channel, Spektrum a Kino Svět, kterému se od minulého roku podařilo zvýšit podíl na sledovanosti o 87 %. Výrazný nárůst podílu na sledovanosti zaznamenala i filmová stanice CS Film (nárůst o 20 %) a prémiový sportovní kanál Sport 1 (22 %).

Od minulého roku mohou navíc zadavatelé u společnosti Atmedia spojit svoji značku s jednou z nejsledovanějších sportovních událostí. Již první sezóna prestižní Formule 1 vysílaná na televizních stanicích Sport 1 HD a Sport 2 HD slavila úspěch. Vysílání populárního seriálu F1 přilákalo k televizním obrazovkám více než 617 tisíc diváků. Těmi byli především muži v produktivním věku žijící ve větších městech se středoškolským až vysokoškolským vzděláním.

V závěru roku představilo mediální zastupitelství také svoji obchodní politiku pro rok 2016, ve které zatraktivnilo svoji obchodní nabídku. Její zadavatelé budou opět moci nakupovat ve třech cílových skupinách, využít nový balíček a spolehnout se na stabilní portfolio 25 terestrických a placených TV stanic. K tradičním balíčkům jako atmax, atsmart, atadults prodávaných v CS 15+ a atkids (CS 4-14) přibyl v nabídce nový balíček attractive prodávaný v CS 15-54. Zadavatelům se také nabízí větší volnost výběru stanic v balíčku atchoice pro efektivnější cílení dle svých požadavků.

názory čtenářů