Quantcast

Televize RELAX od února v novém kabátku

| redakce | tisk

Televize RELAX o víkendu otestovala nové self promo. Nový obal spoléhá na moderní 3D grafiku, která nabízí různé varianty zdrojového písmena X, umístěného v logu televize RELAX.

Pracuje také s novými hudebními podkresy, které v divákovi vyvolávají pozitivní náladu. Komplexně tak asociuje motivy z každodenního života a nerušené zábavy. Zásadní je zejména motiv kulečníkových koulí, jejichž hravost navozuje chvíle nerušené zábavy s přáteli a pravého relaxu.

Televize RELAX od února v novém kabátku
▲ Televize RELAX od února v novém kabátku

Objevuje se však i motiv sluneční soustavy a planet, které diváka nutí zavzpomínat na sebe sama a své potřeby. Nová je i forma systému injektáží, která dovoluje preferovat Basic a Super tipy, s různou pravděpodobností preference propagace jednotlivých pořadů v následujících sedmi dnech. Basic a super tipy, vycházejí svou nabídkou přímo z programového průvodce EPG. Dále také umožňuje funkci Next, která divákovi ukazuje, který pořad následuje.

Televize RELAX je stabilní mladou a svěží televizí s jasnou vizí - plní přání zejména ženské cílové skupiny, nezávisle na jejich věku. Zaměřuje se na oddychové zábavné pořady, soutěže a romantické seriály. Zároveň je televizí pro všechny normální lidi, respektující majoritní skupinu svých diváků v cílových skupinách Soc. C a Soc. D. Kteří mají specifické potřeby odpočinku, s ohledem na jejich životní styl.

Televize RELAX od února v novém kabátku
▲ Televize RELAX od února v novém kabátku

V uplynulých třech letech existence televize RELAX, jsme spolupracovali s několika grafickými studii. Mezi nimi můžeme zmínit zejména pražské grafické studio OFICINA. Po dlouhých debatách a stabilizaci vysílacího schématu, jsme k výrobě nového selfproma oslovili, externího spolupracovníka naší televize, Vladimíra Jaškeho. Ten v televizi RELAX, několik měsíců sám pracoval a proto svůj pracovní úkol dokázal splnit velice zodpověďně. Jelikož detailně znal naši interní vizi. Na finální výsledek jsme velice hrdí a troufáme si ho hodnotit, jako nesmírně moderní a pružný,“ říká Martina Vacková, PR a Marketing.

Injektáž formou Basic a Super tipů a služby Next, funguje na automatizovaném systému preferencí s odlišnou pravděpodobností zobrazení. Systém preferencí namátkově volí tip, z předem definovaných nabídek přímo ze systému EPG. Samotná injektáž se poté divákovi jeví jako svěží 3D grafika. Která na danou časovou dobu proběhne přes horní část obrazovky zprava do leva. Divákovi tak tato injektáž poskytuje hodnotý tip na to, jaký pořad následuje po skončení aktuálního pořadu, nebo který pořad nemá během doby svého sledování televize vynechat, či mu věnovat zvýšenou pozornost. Zároveň tato služba stimuluje diváka k tomu, aby sledování vybrané televizní stanice nepřerušil. A markantně tak zvyšuje pravděpodobnost kontinuálního sledování více pořadů v kuse.

zdroj: Relax





Reklama




Vybrané články