Quantcast

Pan Kritik - nejtemnější zábavná televizní show míří na české obrazovky

| redakce | tiskobrázek k článku: Pan Kritik - nejtemnější zábavná televizní show míří na české obrazovky

Chcete vědět, jaké to je sníst 15 talířů lívanců, zažít skupinový sex nebo se sjet koksem? Úspěšná americká televizní show Pan Kritik (v originále Review) v čele s neohroženým a někdy naivním reportérem Forrestem McNeilem vtrhne v pátek 19. února na české obrazovky prostřednictvím stanice Prima Comedy Central.

Těšit se můžete také na vynikající dabing hlavního hrdiny, kterému propůjčil svůj hlas Libor Bouček.

Pořad Pan Kritik sleduje netypického recenzenta Forresta McNeila (hraného komikem Andym Dalym) na cestě nad rámec nudných témat, jako je hodnocení filmů, potravin nebo umění. Forrest recenzuje život jako takový: adrenalin z krádeže, rizika spojená s drogovou závislostí, potěšení z noci strávené s celebritou a mnohem více. Celý pořad je založen na myšlence „věci, které jste vždycky chtěli zkusit, ale báli jste se je udělat.“

▲ Pan Kritik - nejtemnější zábavná televizní show míří na české obrazovky

Diváci posílají své nápady a Forrest nikdy neodmítne žádné nové zkušenosti ani nejbláznivější výzvy. Někdy jsou tyto úkoly nevinné, jako třeba zkusit „sníst patnáct talířů s lívanci“ nebo „být jako Batman“. Nicméně Forrestovo neochvějné odhodlání vyzkoušet jakoukoliv sebešílenější výzvu od jeho publika jde často na účet jeho rodiny. Kromě toho ve své roli často stojí na tenké hranici etiky, zákona a slušnosti. Forrest bere své recenze velmi vážně a dává jim vše bez ohledu na následky. Každou zkušenost nakonec zhodnotí na 5hvězdičkové stupnici.

Český dabing v čele s Liborem Boučkem
Pořad získal v Americe mimořádnou popularitu především pro svoji nekonvenčnost, humor a hlavní postavu ztvárněnou oblíbeným komikem Andym Dalem. Čeští televizní diváci se mohou těšit na hlas Libora Boučka, který pro ně převedl Forrestovu osobnost a temný humor do češtiny.

"Baví mě sledovat Forresta McNeila. Je fakt, že jsem v životě už leccos vyzkoušel, ale jsem rád, že skupinový sex a cestu do vesmíru dal Pan Kritik za mě. Myslím, že je to ideální formát dnešní doby. Sednete si na gauč a životní extrémy prožije za vás! Co je úžasné, je ten reálně ironický a sarkastický humor. Kritika fakt můžu jen doporučit," říká Libor Bouček.

Pan Kritik se poprvé objeví na obrazovkách v pátek 19. února od desíti večer, a to na novém komediálním kanálu Prima Comedy Central. Ten mimo jiné přináší českým divákům známé a oblíbené seriály, jako je South Park, Griffinovi, Nová holka a mnoho dalších. Premiérové díly Pana Kritika se vysílají každý pátek ve 22:00, reprízy potom v sobotu a neděli od 23 hodin.

zdroj: PCC

Vybrané články