Quantcast

UPC v ČR a SR má od 1. června společný top management

| redakce | tiskobrázek k článku: UPC v ČR a SR má od 1. června společný top management

Společnosti UPC v České a Slovenské republice, největší kabeloví operátoři v obou zemích, mají s účinností od 1. června společný top management. Cílem vytvoření nové struktury jednoho nejvyššího vedení, které bude řídit aktivity v obou zemích, je posílit pozici české i slovenské části společnosti UPC na obou trzích.

Jmenování společného vedení je završením první fáze integrace společnosti UPC v Česku a na Slovensku, kde pokrývá celkově 2 miliony domácností a obstarává 1 milion zákazníků, kteří využívají 1,6 milionu jednotlivých služeb.

Nová organizační struktura top managementu je optimálním řešením našich potřeb a budoucích výzev. Zároveň vytváří prostor pro efektivnější naplňování našich cílů a výměnu osvědčených postupů, což nám umožní posílení konkurenceschopnosti naší spojené společnosti na obou trzích. Věřím, že spojení top managementu v obou společnostech přispěje k rychlejšímu představování inovací, sjednocení obchodního přístupu a celkovému posílení díky úsporám z rozsahu. Jsem také přesvědčen, že zvolená strategie vytváří všechny předpoklady k tomu, abychom se stali silnou a ještě více konkurenceschopnou společností zaměřenou na zákazníka a poskytovali jsme nejlepší služby na obou trzích,“ uvedl Martin Miller, pověřený generální ředitel UPC v České a Slovenské republice.

Nová organizační struktura společného top managementu pro UPC v České republice a Slovenské republice:

Martin Miller Pověřený generální ředitel
Petr Procházka Finanční ředitel
Patrick Bodinoli Ředitel prodeje a péče o zákazníky
Jan Kohout Marketingový ředitel
Branislav Forgáč Ředitel pro Technologie a Inovace
Marián Holý Ředitel UPC Business
Karel Smrž Ředitel pro značku a komunikaci
Tereza Rychtaříková Ředitelka právních a vnějších vztahů
Clemens Kruse Ředitel výstavby
Jana Harel Personální ředitelka
Pavel Škarda Ředitel pro projekty a strategie

Změna provozní struktury společnosti je součástí snahy společnosti UPC zvýšit zaměření se na potřeby zákazníků a zrychlit uvádění inovativních produktů. Hlavními prioritami integrace UPC v České republice a Slovenské republice, která bude pokračovat dalším slaďováním a vylepšováním provozních a rozhodovacích procesů je proto posílení orientace na zákazníka a zkvalitnění zákaznické péče.

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články