Quantcast

nc+ za rok ztratila 14 tisíc abonentů

| redakce | tisk

Skupina Vivendi ztratila na polském trhu mezi 30.6.2015 a 30.6.2016 celkem 14 tisíc abonentů nc+. Podle hospodářských výsledků ale na tomto trhu vykázala růst tržeb o 2,7 procenta.

Za poklesem poštu abonentů zřejmě stojí část vysílacích práv na fotbalové přenosy, které nyní drží Eleven Sports Network. Operátor rychle zareagoval a zařadil nové programy Eleven a Eleven Sports do své nabídky jako jeden z prvních operátorů. Jsou ale poskytovány jako prémiové kanály (za příplatek).

nc+ za rok ztratila 14 tisíc abonentů
▲ nc+ za rok ztratila 14 tisíc abonentů

Vivendi má nyní více abonentů v zahraničí než ve Francii. Společnost má celkem 5,7 milionů abonentů všech platforem za hranicemi Francie a v meziročním srovnání představoval nárůst o 749 tisíc klientů.

Polsko s nc+ je pro Vivendi nejziskovější zahraniční televizní platformou z pohledu počtu abonentů (více zákazníků má jen CANAL+ v Africe).

nc+ měla k 30.6.2016 celkem 2,101 milionu abonentů a vygenerované příjmy ve výši 246 milionů eur (CANAL+ v Africe má 2,2 mil. zákazníků, ale generuje tržby jen 215 mil. eur).

Vivendi na zahraničních trzích s pay-tv vydělala 709 mil. eur ve srovnání se 680 mil. eur v červnu 2015, což znamená nárůst o 5,8%. Samotná nc+ vygenerovala za stejné období 246 mil. eur (zahrnuti abonenti, zákazníci s prepaid i předplatitelé online služeb). Do 30. června 2015 platforma nc+ vydělala 250 mil. eur.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články