Quantcast

Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky

| redakce | tiskobrázek k článku: Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky

V sobotu 20. května spustila skupina Nova v rámci své HbbTV tzv. modré tlačítko, které bude sloužit zejména pro upozorňování na zajímavý obsah televize Nova a k marketingovým účelům.

Pro jeho první nasazení využila TV Nova vlastní kampaň na koncerty zábavní show Tvoje tvář má známý hlas, které se uskuteční v sobotu 10. června 2017 od 14:00 a od 18:30 v pražské O2 areně. Diváci a majitelé chytrých televizí s funkcí HbbTV se tak nově budou na stanicích skupiny Nova setkávat jak s červeným tlačítkem odkazujícím do aplikace TV Nova, tak s modrým, které představí speciální nabídky.

Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky
▲ Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky

V rámci vývoje aplikace hybridní televize představila skupina Nova další novinky. Do nabídky v hlavním menu HbbTV byla nově přidána sekce Sport. Ta je podrobněji rozdělena do kategorií podle jednotlivých sportů jako fotbal, hokej, tenis a jiné.

Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky
▲ Nova v HbbTV používá modré tlačítko pro speciální nabídky

Součástí menu je nově také Počasí, které nabízí předpověď na aktuální den, plus výhled na další tři dny. Předpověď je k dispozici pro celou Českou republiku, rozdělenou na kraje. Drobnou změnou prošla také podoba červeného tlačítka samotné aplikace HbbTV.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články