Quantcast

Petr Miláček ředitelem analýz skupiny Prima

| redakce | tisk

Na pozici ředitele analýz skupiny Prima přichází zkušený manažer Petr Miláček, který již v minulosti tuto funkci na Primě zastával. Od jeho návratu si Prima slibuje rozvoj a optimalizaci crossmediálního měření a posílení eGRPů v rámci mediálních kampaní klientů.

Petr Miláček bude součástí managementu skupiny Prima a bude reportovat přímo Vladimíru Pořízkovi.

Petr Miláček se stal ředitelem analýz skupiny Prima (foto: FTV Prima)
▲ Petr Miláček se stal ředitelem analýz skupiny Prima (foto: FTV Prima)

Čísla a analytické reporty jsou pro nás jako komerční skupinu alfou a omegou úspěchu, proto jsem rád, že se nám podařilo Petra získat znovu do svých řad a posílit jeho odbornými znalostmi a zkušenostmi tým analýz. Rádi bychom se zaměřili na optimalizaci klientských data u crossmediálního měření kampaní,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Od svého nástupu do médií v roce 1998 jsem se denně potkával s tematikou měření a plánování televizní reklamy. Všechny formáty v televizi i videa on-line mě navíc osobně vždy fascinovaly svou schopností vyprávět příběhy a měnit svět. A tak je návrat na skupinu Prima přirozeným návratem k tomu, co mě baví,“ uvádí ke své nové pozici Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima.

Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v Media Wise i v Omnicom Group. Pozici ředitele výzkumu na Primě již zastával v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v čele PHD jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články