Quantcast

Prima vyprodala reklamní časy v Euro 2008

| redakce | tisk

Televize Prima vyprodala reklamní časy ve fotbalovém šampionátu Euro 2008. Koncem minulého týdne bylo prodáno přes 80 procent reklamního prostoru a nyní již zbývají dílčí spoty. Potvrdil serveru iHned.cz Ladislav Pavlík, mluvčí televize Prima. Za fotbalový šampionát Prima údajně zaplatila 100 milionů korun. Mezi inzerenty nechybí tradiční velcí zadavatelé včetně mobilních operátorů, včetně nováčků. Během Eura poprvé v historii nasadí reklamní spoty sázková společnost Tipsport.

Společnost Media One odhaduje, že na fotbalovou propagaci v médiích firmy letos vložily až 450 miliónů korun. "Je to mnohem více než při posledním šampionátu. Je to dáno nejenom tím, že se kvůli mediální inflaci zvýšila cena reklamy obecně. Ale i tím, že letos je šampionát na Primě, která nemá reklamní limit jako ČT," říká iHNED.cz Štěpán Wolde z Media One.

Cena za 30 sekundový reklamní spot se během finále může vyšplhat až na 645 tisíc korun.

zdroj: iHNED.cz





Reklama




Vybrané články