Start nových TV nepřinese pokles cen za reklamu
| redakce | tiskSe startem nových českých digitálních TV stanic údajně nepoklesne cena za reklamní TV kampaň. Nové stanice budou muset zřejmě nabídnout výhodnější podmínky než stávající komerční televize Nova a Prima, aby však firmy dosáhly stejného zásahu diváků jako nyní, budou muset zadavatelé oslovit více kanálů než nyní a tím se jim kampaň prodraží. Popsal na konferenci digimedia 2008 Martin Nováček z mediální agentury OMD.
Některým zadavatelům TV reklamy se nelíbilo, že trh s TV reklamou je v Česku omezený. Protestovali například proti zrušení reklamy na ČT do doby, než vzniknou nové stanice.
Velké televize v současné době prodávají reklamní prostor přes tzv. GRP body, kdy jeden bod je cena za oslovení 1 procenta dospělé populace, tedy zhruba 86 tisíc dospělých. Nové digitální televize Z1 a TV Barrandov budou prodávat reklamní prostor jinak - přes časová pásma.
Celkové čisté reklamní příjmy TV stanic meziročně stoupnou o 3,5 procenta na 10,25 miliardy korun. Jde o odhad OMD s loňského listopadu.
zdroj: ČTK
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:06 Sladce a hladce
20:00 Emilia-Romagna, srdce Itálie
20:20 Bratři a sestry (25)
20:15 Polabí (26)
20:10 Za trnkovým keřem
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska v Algarve
20:10 Moja diagnóza
20:30 Dunaj, k vašim službám XII. (10)
20:20 30 případů majora Zemana (29)