Quantcast

Lagardére chce vstoupit na český TV trh

| redakce | tisk

Česká pobočka koncernu Lagardére, která v Česku provozuje rádia Evropa 2, Frekvence 1 a Rádio Bonton, plánuje vstoupit na televizní trh. Lagardére chce provozovat dvě tématické stanice.

"Ano, po roce 2011 se chceme zaměřit na televizní trh. Přípravy na to již běží," uvedl v rozhovoru pro ekonomický deník E15 Michel Freischmann, ředitel Lagardere Česká republika. "My jsme vždy žádali a budeme žádat o tematické televize, konkrétně o televizi pro ženy a televizi pro mladé," doplnil Freischmann. "Digitální televize bude mít ale smysl, až se vytvoří digitální televizní trh. Tedy až Nova a Prima začnou vysílat digitálně," poznamenal M. Fleischmann.

Lagardére hodlá spustit svoji digitální televizi také na Slovensku, kde se ještě proces digitalizace nerozeběhl. "Seriózní diskuse začne podle mne až za rok," uvedl v nedávném rozhovoru pro Mediálne.sk výkonný ředitel společnosti Miroslav Hrnko a dodává: "Hned, jak se rozeběhne digitalizace, budeme jedním ze zájemců o digitální televizi." Lagardére na Slovensku vlastní 51 procentní podíl v rádiu Okey.

Lagardére plánuje expandovat i na internet, který by měl koncernu generovat okolo 10 procent z celkových tržeb. Jedním z chystaných projektů bude hudební zpravodajský server Koule.cz s interaktivitou uživatelů.





Reklama




Vybrané články