Quantcast

TV Doma bude vysílat především dramatickou tvorbu

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Doma bude vysílat především dramatickou tvorbu

TV Doma, druhý program slovenské komerční TV Markíza, se zaměří zejména na dramatickou tvorbu (82 procent). Komerční lídr dále počítá i s dalšími formáty - zábavními pořady, které vyplní 13 procent vysílacího času a 5 procent nepolitická publicistika.

Z podkladů, které má portál mediálne.sk k dispozici vyplývá, že TV Doma nebude vysílat zpravodajství, hudbu, sport a dokumentární pořady.

Nová stanice nebude vysílat jen filmy, seriály a relace. 85 procent z 24 hodinového vysílání bude tvořit program zbývající prostor vyplní doplňkové pořady - například reklama, teleshopping či upoutávky. Zpočátku bude vysílat zejména akvizice a mix repríz z mateřské Markízy. S vlastní tvorbou se počítá až v další fázi.

TV Doma počítá i s vysíláním teletextu pod názvem TV DOMAtext a šířením elektronického programového průvodce (EPG).

Názvem a programovým cílením se Markíza nechala inspirovat Rumunskem, kde funguje stanice TV Acasa (v překladu TV Doma), která stejně jako slovenský komerční lídr patří pod křídla CME.





Reklama




Vybrané články