Quantcast

Óčko chce měřit svoji sledovanost peoplemetry

| redakce | tisk

Česká hudební a lifestylová stanice TV Óčko plánuje měřit sledovanost prostřednictvím tzv. peoplemetrů. Server Euro.cz o tom informoval Hynek Chudárek, člen představenstva a výkonný ředitel televize.

"Naše sledovanost rapidně narůstá, proto zvažujeme, že vstoupíme do peoplemetrového měření. To by nám umožnilo oslovit zadavatele reklamy a mediální agentury, kteří u nás doposud neinzerovali," řekl serveru Chudárek.

Sledovanost pomocí tzv. peoplemetrů je měřena v 1650 domácnostech. Ty svým složením odrážejí strukturu a chování české TV populace. Systém spravuje společnost Mediaresearch. Zadavatelem výzkumu je Asociace televizních organizací (ATO). Členy jsou ČT, Nova a Prima.

TV Óčko začala vysílat v roce 2002 a dnes je jí možné sledovat prostřednictvím kabelových, IPTV a satelitních sítí a také v rámci DVB-T. Óčko bude mít konkurenci v podobě české verze MTV. Tu bude provozovat společnost CME. Kdy začne vysílat zatím není jasné.





Reklama




Vybrané články