Quantcast

Na televizi Z1 se v únoru díval milion diváků

| redakce | tisk

Zpravodajskou televizi Z1 sledoval v únoru takřka jeden milion diváků. Vyplývá to z výsledků měsíční zprávy peoplemetrového měření, které si stanice objednala u Asociace televizních organizací (ATO) a provozovatele měření - společnosti Mediaresearch.

Únorové výsledky TV metrového měření ukázaly, že měsíčně si v rámci populace 15+ komerční zpravodajsko-publicistickou stanici naladí 943 tisíc diváků. „Tato čísla peoplemetrového měření jsou o více než 46 procent vyšší, než kolik nám koncem loňského roku ukázal průzkum agentury STEM. Nárůst souvisí s větší znalostí naší stanice ze strany diváků a samozřejmě s rozšiřováním digitálního televizního vysílání,“ říká Martin Mrnka, generální ředitel Z1.

Za nárůstem sledovanosti vidí ředitel zpravodajské televize také úzkou profilaci tematických televizí. „Názor, že digitalizace televizního trhu nebude mít zásadní význam na chování diváků, se ukazuje jako mylný. Tematické stanice už nyní ukrajují z koláče plnoformátových televizí zhruba pětinu. A stejně jako všude ve světě bude tento trend s příchodem dalších stanic jen pokračovat,“ doplňuje Martin Mrnka.

Výhodou stanice Z1 je podle Martina Mrnky přizpůsobení programové nabídky konkrétní cílové skupině a možnostem, jak tuto skupinu oslovit. „Alternativa, kterou nabízíme, se ukazuje jako cesta správným směrem. Důraz zejména na ekonomické zpravodajství, tematickou publicistiku a originální dokumenty proto nadále zůstává naší prioritou,“ dodává.

Tomu odpovídá i nárůst objemu inzerce, který podle průzkumu TNS MI v únoru 2009 dosáhl 8,6 milionu korun, v porovnání s lednovými 4,8 miliony korun.

zdroj: PR Z1





Reklama




Vybrané články