Quantcast

Telefonní službu UPC využívá již přes 150 tisíc českých domácností

| Tisk

logo Společnost UPC Česká republika oznamuje, že její UPC telefon využívá již přes sto padesát tisíc českých domácností. Počet zákazníků telefonní služby UPC tak vzrostl se srovnatelným obdobím před rokem o více než čtyřicet tisíc.

Tento úspěch je o to větší, že ho dosahujeme v době kdy počet pevných telefonních linek v domácnostech obecně klesá“, komentuje dosažený milník Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „za tento příznivý trend vděčíme dvěma podstatným skutečnostem, a sice, že hovory v síti UPC jsou pro všechny a po celý den bez výjimky zdarma a že z nabízených kreditů si může výhodně vybrat skutečně každý. To k naší telefonní službě přivádí tisíce domácností měsíčně“.

Společnost v současné době nabízí následující kredity:


obrazek
Akční nabídka platí pro nové zákazníky služby UPC telefon



UPC telefon funguje naprosto stejným způsobem jako klasická pevná telefonní linka. Rozdíl spočívá pouze ve způsobu vedení telefonního signálu do zákazníkova bytu.Telefonní služba od UPC má, kromě nejvýhodnějšího volání zdarma, levného telefonování do zahraničí a nízkého paušálu i další výhody, jako jsou například jednotná cena volání do mobilních sítí, propůjčení moderního bezdrátového telefonu či profesionální instalace. Zákazník má také možnost ponechat si své vlastní číslo. Předplatí-li si zákazník UPC telefon v doporučené kombinaci s kabelovou televizí či internetem, získá výraznou slevu. Podrobné informace o UPC telefonu lze získat na www.upc.cz/telefon/.

František Malina
tiskový mluvčí a ředitel PR
UPC ČR





Reklama




Vybrané články