Quantcast

CS Link plánuje další 2 až 3 programy. Jeden bude české MTV

| Tisk

obrázek, TK, Daniel Klička Společnost Media Vision s.r.o. dnes uspořádala tiskovou konferenci na které vybraným on-line a printovým médiím představila svoji platformu a novinky, které přichystala pro podzimní televizní sezónu. Vedle úvodního představení platformy CS Link jako takové došlo i k veřejné prezentaci nových programových balíčků, které společnost oficiálně začala nabízet od 15. září 2009. Jde o balíčky Total, Mix, Sport, Dokument, Film, Filmbox a Mých 6. Čtenáři webu parabola.cz tyto novinky v oblasti placené televize této satelitní sítě je již znají. Více info o novinkách balíčků placené televize najdete zde.

Daniel Klička, ředitel společnosti Media Vision, která provozuje CS Link, přítomné seznámil s posláním CS Linku a odlišení od konkurenčních distribučních platforem - pozemní digitální televize DVB-T a placenou televizí. Vše jasně dokresluje následující obrázek, kde programová nabídka je srovnávána s tím, co všichni dobře známe - s jídlem. Zákazník si může vybrat, zda mu postačí poloprázdný talíř nebo mu bude vyhovovat přeplněný. Ideální řešení najde většina diváků právě mezi těmito dvěma variantami a to nabízí právě tato platforma.


logo
Ředitel zdůraznil, že vedle placené televize se letos rozšířila i nabídka neplacených programů o tři stanice - Prima Cool (duben 2009) a dva bezplatné programy ve vysokém rozlišení Nova HD (červen 2009) a ČT1 HD (září 2009). Placenou nabídku v poslední době obohatil o 8 placených kanálů - HBO2, Cinemax, AXN Crime, Sport 1, Sport 2, National Geographic Channel, Nat Geo Wild a Disney Channel (dříve Jetix).



logo Nabídka CS Linku se podle D. Kličky rozšíří v následujícím období o další dva až tři programy. Jedním z nich bude česká mutace hudební a lifestylové televize MTV. Ta odstartuje 29. listopadu 2009 a CS Link je tak první platformou, která veřejně potvrdila zařazení programu do své nabídky. O jaké další programy půjde a kdy přesně se nových stanic diváci dočkají zatím nechtěl specifikovat. Jednání podle jeho slov ještě probíhají.

Konec roku bude platforma CS Link a její služby podpořeny marketingovou kampaní - bude distribuováno 3 miliony kusů letáků v rámci neadresné komunikace. CS Link podpoří inzerce v celonárodních a lokálních periodikách, webové prezentace a bannery, outdoorové vizuály v regionech dle probíhající digitalizace a také lokální rádiové kampaně. Stávajícím uživatelům služeb CS Link bude rozesláno přes 200 tisíc SMS zpráv o novinkách, dále 180 tisíc e-mailů, direct mail. Se zákazníky bude denně komunikovat call centra.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články