Quantcast

Hallmark Channel se dnes mění na Universal Channel

| Tisk

logo Seriálový a filmový kanál Hallmark Channel se dnes 3.9.2010 ve 20:00 hodin představí v novém kabátě a pod novým názvem Universal Channel. Proměna stanice na Universal Channel je součástí mnohamiliónových investic Universal Networks International do rozvoje svých pěti klíčových značek - Universal Channel, Diva Universal, Studio Universal, 13th Street a Syfy Universal.

Podle průzkumů je stanice Hallmark Channel nejsledovanějším zahraničním filmovým kanálem u cílové skupiny ženy ve věku 25 až 55 let. Nová značka Universal Channel by měla pozici stanice na trhu ještě posílit.

Universal Channel je ve světě populární stanice zejména pro svoji vysokou kvalitu, programovou nabídku obohacenou o vlastní produkci a regionální premiéry. Universal Channel, nástupce Hallmark Channel, bude přinášet filmy a seriály nejen z vlastní produkce ale také z nejlepších filmových studií. Knihovna televize obsahuje více než 50 tisíc hodin televizních titulů a přes 9 tisíc filmových titulů.

Kde je šířena stanice Hallmark Channel / Universal Channel


česká verze

CS Link

maďarská verze

Digi TV
UPC Direct



Společnost Universal Networks International postupně region po regionu a trh po trhu rebranduje Hallmark Channel na některý ze svých pěti klíčových značek. Diváci v Polsku se k 13.9.2010 dočkají rebrandování Hallmark na 13th Street Universal. V Rusku a v Asii bude nahrazen stanicí pro ženy Diva Universal.

Universal Channel je zavedenou značkou ve více než 18 zemích světa a počet zemí se postupně zvyšuje. Televize přináší nejenom originální produkci z Universal Studií ale také od významných světových producentů jako je 20th Century Fox a CBS Paramount.

Universal Networks International je součástí společnosti NBC Universal, která je z 80 procent vlastněna General Electric a z 20 procent společností Vivendi.

Promo spot - proměna Hallmark Channel na Universal Channel




redakce





Reklama




Vybrané články