Quantcast

CS Link: Letos 150 tisíc aktivovaných karet

| Tisk

logo Jaký byl letošní rok pro CS Link a co od nového roku očekává serveru parabola.cz v mikro rozhovoru prozradil Daniel Klička, výkonný ředitel společnosti Media Vision.

Parabola.cz: Jak hodnotíte rok 2010? Jaký byl pro Vaši platformu?

Daniel Klička, Media Vision: Uplynulý rok byl pro CS Link velmi úspěšný a to jak v oblasti prodeje dekódovacích karet tak na poli placené televize. I přes trvající hospodářskou krizi jsme zaznamenali rekordní přírůstek nových zákazníků. V současnosti odhadujeme, že půjde o 150000 aktivací nových karet, což je značný nárůst oproti stavu na konci minulého roku. Nemalou měrou tomu přispěla naše expanze na slovenský trh, kde jsme značně rozšířili svou prodejní síť. Již na jaře jsme zahájili spolupráci s největším slovenským řetězcem a další významní partneři se přidali vzápětí. Letošní rok ovlivnilo i několik událostí týkajících se konkurenčních platforem. Digi TV v létě definitivně odpojilo své původní „děravé“ kódování Nagravision 2 a nedlouho po tom se UPC Direct přestěhovalo na novou satelitní pozici. Spoustu uživatelů obou platforem muselo hledat náhradní zdroj TV příjmu a CS Link tak zaznamenal velký příliv nových zákazníků.

obrázek Co se Vám v roce 2010 povedlo realizovat a co jste už nestihli?

V tomto roce jsme se více zaměřili právě na slovenský trh, kterému jsme přizpůsobili i své služby. Vydali jsme ceník s pevnými cenami v EUR, založili účet u slovenské banky a rozšířili nabídku platebních možností. Stejně tak veškeré propagační materiály a komunikační kanály včetně internetových stránek jsme lokalizovali do slovenštiny. Novinky se samozřejmě netýkali jen Slovenska. Přidali jsme nové žádané programy a spustili další služby založené na naší strategii, poskytnout zákazníkům co největší svobodu. Jednou z nich je pružná délka předplatného, kdy si zákazník sám stanoví požadovaný počet dní nebo konkrétní částku, za kterou si chce programy momentálně předplatit. Vylepšili jsme i naši unikátní a nejvíce žádanou službu - volitelný balíček Mých 6. Nejenom že si do něj zákazníci mohou při objednávce vybrat své oblíbené programy, ale od dubna si je mohou dokonce i kdykoli vyměnit. Zaměřili jsme se i na internetové prezentace. V dubnu jsme spustili českou i slovenskou verzi microsite. Tento mini web je zaměřen převážně na nabídku placené televize. A na podzim jsme spustili náš hlavní web v novém designu a s novými službami. Integrovali jsme do něj zákaznickou zónu, kde si zákazníci sami mohou obsluhovat svůj „účet“ u CS Link. Ani tentokrát jsme nezapomněli na naše slovenské zákazníky a připravili jsme i slovenskou verzi, kde je již možné objednávat v EUR. Ve stejný okamžik byl spuštěn i náš slovenský e-shop s cenami v EUR. Musíme zmínit i spuštění nového věrnostního programu s atraktivními cenami. Je určen pro naše obchodní partnery, které tímto způsobem chceme odměnit za prodej a registrace našich karet a prodej předplatného placené televize. Bohužel ale musíme konstatovat, že se nám něco i přes naši veškerou snahu nepovedlo zrealizovat. Nestihli jsme do naší nabídky zařadit HD programy. Způsobilo to několik faktorů, které tak úplně nejsme schopni ovlivnit. Pozitivní na tom je, že o to více změn nás čeká v roce příštím.



Co očekáváte od roku 2011?

Příští rok se ponese v duchu změny kódovacího systému. Systém podmíněného přístupu CryptoWork, který v současnosti CS Link používá, bude nahrazen systémem Irdeto. Jak již jsme již před časem avizovali, testy začnou probíhat na počátku roku a dle současné situace by mělo být Irdeto funkční v 2. kvartálu. Současně s tím plánujeme uvést na trh nové Irdeto karty. Tuto významnou změnu využijeme k optimalizaci našich procesů a modernizaci technologií. Očekáváme i další příliv zákazníků dle probíhající digitalizace v Čechách i na Slovensku. Již v prvním a druhém kvartále příštího roku je naplánováno vypínání analogu v mnoha regionech obou států. Velmi zajímavé bude opět Slovensko, kde informační kampaň pokulhává. Nemůžeme zapomenout ani na již zmiňované rozšíření programové nabídky a spuštění nových služeb. Více ale prozradíme, až nastane vhodný čas. V každém případě chystáme nemalé investice do rozvoje a jsem přesvědčen, že naši uživatelé budou velmi mile překvapeni… Děkuji za rozhovor a přeji Vám i všem čtenářům hezké svátky.

Martin Vyleťal





Reklama




Vybrané články