Quantcast

Telly spouští jarní kampaň

| Tisk

Televizní operátor Telly spouští od března inovovanou reklamní kampaň. Ta vychází z konceptu představeného loni, nově se sloganem „Dopřejte si televizní požitek s Telly“.

Cíl komunikace je stejný jako loni na podzim - zvýšení povědomí o značce Telly coby kvalitní alternativě k velkým televizním operátorům. Pod mottem: „Dopřejte si televizní požitek s Telly“ cílí kampaň na všechny, kterým Telly ušetří čas a ten si pak mohou dopřát jen sami pro sebe.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Jarní kampaň Telly (foto: Telly)

Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením také na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Tradiční součástí našich reklamních kampaní je akce s výrazně sníženou cenou za první tři měsíce. Vzhledem k tomu, že tato sleva je u našich zákazníků dlouhodobě oblíbená, přistoupili jsme k této nabídce i v rámci naší aktuální jarní akce,“ říká Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.



Odměna pro nové zákazníky v rámci nové kampaně zůstává stejná: za pouhých 250 korun měsíčně získají největší balíček, který zahrnuje více než 120 televizních stanic, z nichž většina je vysílána v HD kvalitě. Samozřejmostí jsou pak smlouvy bez vázanosti a bez skrytých podmínek.

PR článek

redakce





Reklama




Vybrané články