Quantcast

Óčko v miliónové ztrátě

| redakce | tisk

Česká hudební televize Óčko se po několika letech zisků vloni dostala do červených čísel a propadla se do miliónové ztráty. Za propadem stojí pokles reklamních příjmů a také investice do techniky.

"Ta ztráta není velká. Přesné číslo neřeknu, je to okolo jednoho milionu korun," uvedl deníku E15 generální ředitel TV Óčko Jiří Balvín. Óčko se ve ztrátě pohybovalo v letech 2004 a 2005. V roce 2006 již dosáhla zisku 7,5 milionu korun a v následujícím roce pak zisku 11,98 milionu korun. V roce 2008 vykázala zisk 2,5 milionu korun.

Každý rok investujeme od pěti do desíti milionů korun. Vyměnili jsme kamery, zvuk, Óčko je nyní nová televize,“ doplnil Balvín. Příjmy z reklamy v loňském roce klesly přibližně o 30 procent.

Óčko odstartovalo v roce 2002 na podzim jako Stanice O. Po roce vysílání došlo k proměně na Óčko a zaměření na většinového diváka. Televizi v roce 2005 koupila Mafra (81% podílu) za 39,5 milionu korun. Později koupila i zbývajících 19%.

Óčko vysílá na satelitu, v kabelu, IPTV a také v DVB-T síti 4 společnosti Telefónica O2. V závěru loňského roku ji odstartovala konkurence - česká verze MTV, kterou provozuje vlastník TV Nova.

zdroj: E15





Reklama




Vybrané články