Quantcast

Jiří Paroubek hostem Téma Deníku na UPC Express TV

| redakce | tisk

Hostem aktuálního vydání diskuzního pořadu Téma Deníku vysílaného na televizní stanici UPC Express, která je šířena ve všech nabídkách analogové i digitální kabelové televize UPC, je tentokrát předseda ČSSD, poslanec a bývalý předseda vlády České republiky Jiří Paroubek.

Ten se v diskusi s moderátorem Janem Kličkou mimo jiné soustředil na zaměstnanost v tzv. vyloučených lokalitách, kde je velmi obtížné sehnat práci.

Pokud sociální demokraté zvítězí v jarních volbách do sněmovny, chtějí problém s vyloučenými lokalitami řešit stavbou dalších průmyslových zón a zlepšením dopravní obslužnosti. "...velkým problémem je ve vyloučených lokalitách nezaměstnanost, proto se hodláme vydat tímto směrem," naznačil předseda největší opoziční strany. S moderátorem pořadu Janem Kličkou šéf ČSSD detailně rozebral body, které chce jeho strana prosadit ještě do voleb. Jde především o schválení mimořádných tzv. třináctých důchodů, které vedení sociálních demokratů stále považuje za prioritu. Jiří Paroubek zároveň znovu nevyloučil, že by se v budoucnu mohl ucházet o post prezidenta: "...nejprve bych však musel být úspěšným premiérem", říká.

Pořad Téma Deníku moderuje a připravuje Jan Klička, vedoucí domácí redakce těchto novin.

Téma Deníku je čtrnáctidenník a diskuse trvá třicet minut. Při pondělní premiéře se vysílá celkem čtyřikrát a během následujících dvou týdnů pak každý den několikrát reprízován. Zájemci ho mohou shlédnout také na You Tube (http://www.youtube.com/user/upcexpress), pod heslem Téma Deníku". Na adrese jsou k dispozici i dřívější vydání pořadu.

Stopáž a periodicita pořadu jsou voleny tak, aby se s ním mohl seznámit skutečně každý zájemce a periodicita navíc dovoluje moderátorovi volit závažnější a přitom stále aktuální téma.

UPC Express je informační, zpravodajský, publicistický a zábavní televizní kanál kabelové televize UPC, který aktuálně vysílá v centrální pražské variantě a v sedmi variantách regionálních. Je dostupný všem zákazníkům analogové a digitální kabelové televize UPC, tedy přibližně šesti stům tisícům českých domácností.

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články