Polsko: Konec hlasitých reklam v televizi
| redakce | tiskPolský regulátor médií KRRiT, obdoba české Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), bude kontrolovat hlasitost reklamních brejků u jednotlivých stanic. Za 6 měsíců budou hlasité reklamy zakázané a regulátor bude moci vysílatele za takový prohřešek pokutovat.
Polský regulátor bude zkoumat hlasitosti reklam a teleshoppingu u televizních ale i rozhlasových stanic. Hlasitost nesmí překročit úroveň hlasitosti předchozí relace v posledních 20 sekundách.
Hlasité reklamy jsou levným marketingovým trikem. Během reklamních spotů diváci obvykle odcházejí od obrazovek a hlasitější spoty mají zajistit, aby nedošlo ke ztrátě "kontaktu s reklamou". Hlasitost reklamního vysílání ale vadí malým dětem a seniorům. Divák na hlasitý obsah reaguje podrážděně a přepíná i na jiný program. Výsledek pak je skutečnost, že reklama neosloví diváka.
zdroj: satkurier.pl
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Inspektorka Candice Renoirová III
20:00 Kamera na cestách
20:20 Bratři a sestry (25)
20:15 Polabí (26)
20:10 Za trnkovým keřem
20:05 Josef Klíma: Jak jsem přežil devadesátky
20:30 Láska v Algarve
20:10 Moja diagnóza
20:30 Dunaj, k vašim službám XII. (10)
20:20 30 případů majora Zemana (29)