Quantcast

Třetí narozeniny filmového kanálu Nova Cinema

| redakce | tisk

Třetí výročí zahájení vysílání si připomene ve středu 1. prosince 2010 filmový kanál Nova Cinema. Narozeninový den oslaví vysíláním populární krimi komedie Stevena Spielberga Chyť mě, když to dokážeš, v hlavních rolích s Leonardem DiCapriem a Tomem Hanksem.

Současně v tento den odstartuje narozeninová soutěž Nova Cinema, která nabízí divákům mimořádně zajímavou a netradiční cenu. Tři výherci získají možnost zahrát si v předělech Nova Cinema, a objevit se tak na televizní obrazovce! Více informací o soutěži se diváci dozvědí ve spotech, nebo je naleznou na webových stránkách stanice www.novacinema.cz.

Nova Cinema, jeden z programů skupiny Nova, se díky rozšiřování pokrytí digitálním pozemním televizním signálem postupně dostává do stále více regionů a v současnosti už je dostupný na téměř 90 procentech území České republiky (penetrace k 31. 10. 2010 je 89,3 % za jednotlivce 4+). I díky tomu zájem o vysílání Novy Cinemy stále stoupá, což dokazují i vzrůstající podíly na sledovanosti jednotlivých pořadů.

V žebříčku Top 10 pořadů Novy Cinemy od začátku vysílání podle ratingu 15-54 obsadily všech deset pozic filmy vysílané v období 1. 12. 2009 - 1. 12. 2010. Devět nejsledovanějších pořadů Novy Cinemy jsou české filmy.

Nejúspěšnějším snímkem se stala komedie režiséra Oldřicha Lipského Marečku, podejte mi pero! (vysílána v pondělí 31. května 2010 ve 20:00), která dosáhla v cílové skupině D 15-54 podílu na publiku 14,96 % a ratingu 5,23 %. Pomyslnou stříbrnou medaili získala poetická komedie Jiřího Menzela Postřižiny (vysílána v neděli 10. října 2010 ve 20.00), jež dosáhla v cílové skupině D 15-54 ratingu 5,13 % a podílu na sledovanosti 13,34 %. Třetím nejúspěšnějším snímkem byla komedie Na samotě u lesa, rovněž z tvorby Jiřího Menzela (vysílána v pondělí 1. března 2010 ve 20.00), která se v cílové skupině D 15-54 může pochlubit ratingem 4,67 % a podílem na divácích 14,37 %.

Průměrný věk diváka Novy Cinemy je v celém dni (9:00-2:00) 46 let za období 1. 1. 2010 - 29. 11. 2010. Nejúspěšnějším seriálem v roce 2010 je Kobra 11, jejíž průměrný share v D 15-54 činí 6,80 % v prime time. Nejúspěšnějším týdnem v roce 2010 z hlediska share byl 33. týden (16. 8. 2010 - 22. 8. 2010) s podílem 5,62 % v celém dni (9:00-2:00) a 6,08 % v prime time za D 15-54. Nejúspěšnějším měsícem v roce 2010 z hlediska share byl srpen 2010 - 5,11 % v celém dni (9:00-2:00) a 5,34 % v prime time za D 15-54.

zdroj: Nova





Reklama




Vybrané články