Quantcast

Petr Majerik novým Managing Directorem At Media

| redakce | tisk

Petr Majerik - to je jméno nového generálního ředitele At Media pro Českou republiku, který do mediálního zastupitelství nastupuje ke dni 1. dubna 2011. Petr Majerik bude v At Media spolupracovat s dosavadním operating ředitelem Štěpánem Wolde, obchodním ředitelem Janem Makalem a sales support ředitelem Rudolfem Kukačem.

Podle Marcina Boroszko, CEO At Media Group, je tato nominace velkou příležitostí pro český tým: "Petr Majerik přináší do At Media unikátní znalosti trhu. Filozofie At Media je totiž založena na způsobu pohledu na unikátní potřeby klientů a Petr Majerik sám o sobě tyto hluboké znalosti a potřeby inzerentů má. Doufáme, že pan Majerik bude velkým přínosem pro další rozvoj tematických kanálů v České republice".

Petr Majerik má na českém mediálním trhu téměř 20 let zkušeností. Zastával posty ve vrcholných manažerských pozicích v několika společnostech, včetně mediální agentury Caratu, kde působil 11 let na pozici generálního ředitele pro Českou republiku. V posledních dvou letech působil ve funkci generálního ředitele ZenithOptimedia Prague, nejrychleji rostoucí mediální agentury na českém trhu. Petr Majerik je také lektorem marketingu na Univerzitě Karlově v Praze a na Vysoké škole finanční a správní a pravidelným korespondentem magazínu Fresh Marketing.

Sám Petr Majerik novou výzvu komentuje se slovy: "Jsem rád, že se budu moci stát součástí sítě At Media. Pevně věřím v úspěch tematických televizních kanálů pro unikátní obsah, jenž reprezentují. Díky loajalitě svých diváků jsou ideálním nástrojem, který umožňuje oslovit vybrané cílové skupiny, a to velmi efektivním způsobem."

Štěpán Wolde, operating ředitel společnosti At Media, k tomu dodává: "Po spuštění GRP prodejního modelu v roce 2010, přichází v České republice další fáze vývoje společnosti. S Petrem Majerikem získává At Media novou energii, know-how a koncentraci umožňující proměnit kvalitu tematických televizí do efektivního zásahu pro inzerenty."

At Media je poskytovatelem reklamního času a prostoru v České republice od roku 2008. Její portfolio představuje 22 tematických kanálů, dosahující zhruba 3% podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků 15-54 let:

Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, Music Box, Óčko, CS film, Deko, DoQ, Film +, F&H, MGM, Paprika, Spektrum, Sport1, Sport2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Public, Meteo TV, National Geographic Channel

At Media nabízí reklamní čas a prostor také v Polsku (od roku 1998) a Maďarsku (od roku 2010).





Reklama




Vybrané články