Quantcast

ČT bude zřejmě s minimem reklamy

| redakce | tisk

Na polovinu července byl odsunut boj za zachování reklamy na veřejnoprávní České televize (ČT). Je možné, že reklamy na ČT zůstane ve stejném rozsahu jako nyní ale bude silně omezena.

Poslanci dnes ve druhém čtení novely zákona o ČT nepřijali senátní návrh, aby reklama na ČT zůstala ještě 2 roky.

Podle pozměňovacího návrhu volebního výboru má být zakázána reklama na ČT1 a ČT24 a webových stránkách televize. Reklama má zůstat jen na ČT2 a ČT4 v rozsahu 0,5 procenta denního vysílacího času. Návrh počítá s tím, že zisk z reklamy na ČT2 má naplnit Státní fond kultury a ze zisku z reklamy na ČT4 se mají nakupovat vysílací práva na sportovní přenosy.

zdroj: Právo, Novinky.cz





Reklama




Vybrané články