Quantcast

Prima Group poprvé komerční jedničkou na českém trhu

| redakce | tisk

Český televizní trh má novou komerční jedničku. Prima Group se v minulém týdnu poprvé stala jasnou jedničkou mezi komerčními televizními skupinami a na trhu tak nastává konec starých časů.

Minulý týden byl pro skupinu televizních stanic Prima Group historickým mezníkem. V cílové skupině D15+ se totiž vůbec poprvé stala nejsilnější skupinou komerčních televizních stanic.

S celodenním podílem na trhu 25,13 % share v CS 15+ překonala za minulý týden Prima Group, složená z hlavního vysílacího kanálu Prima family a dvou sekundárních kanálů Prima COOL a Prima love, konkurenční skupinu komerčních televizí.

Zásluhu na skvělém výsledku měly zejména pořady Prostřeno!, VIP PROSTŘENO! a Zprávy FTV Prima, které byly v CS D15+ nejsledovanějšími v časech svého vysílání. Prostřeno! si průměrně naladilo 523 tis diváků (share 31,64 %), VIP PROSTŘENO! 938 tis diváků (28,75 % share) a Zprávy FTV Prima 790 tis diváků (35,27 % share). Trhák letošního léta VIP PROSTŘENO! dokonce dvakrát překonal milionovou hranici. Ve středu 25. 7. a ve čtvrtek 26. 7. si recepty z lepší společnosti nenechalo ujít shodně 1 034 tis. diváků při share 30,20 % ve středu a 31,89 % ve čtvrtek.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články