Quantcast

Pětka v prosinci vyprodána až na 95%

| redakce | tisk

Pravděpodobně silná mediální kampaň televize Pětka, oblíbenost vysílaných pořadů, jako např. Buřtcajk, Iveta, Nic není nemožné, Šoumeni a její vstup do TV metrového měření přispěly k zájmu zadavatelů o tuto novou celoplošnou televizi v portfoliu Atmedia. Důkazem toho je až 95% vyprodanost televize v prime time za období do začátku prosince po vánoční svátky.

Období před vánočními svátky je nejatraktivnějším obdobím pro zadavatele televizní reklamy, kteří se snaží zasáhnout cílovou skupinu diváků, kupující jejich produkty. Objevují se i spoty zadavatelů, kteří nejsou příliš aktivní v průběhu celého kalendářního roku. Právě v tomto období patří mezi nejčastější zadavatele subjekty ze sektoru rychloobrátkového zboží.





Reklama




Vybrané články