Quantcast

Diváci zaostřili na Prima ZOOM

| redakce | tiskobrázek k článku: Diváci zaostřili na Prima ZOOM

Start nového kanálu Prima ZOOM byl v pátek skutečně ostrý a na skvělý výsledek nová televize navázala i o následujícím víkendu. A také díky číslům Prima ZOOM se tak Prima Group stala v sobotu v CS D15+ v celodenním podílu na trhu (share 23,91 %) nejúspěšnější komerční televizní skupinou.

V pátek 1. února za první tři premiérové vysílací hodiny (20.00-23.00 hod.) dosáhl Prima ZOOM v CS D15+ podílu na trhu 6,49 % (sledovanost 224 tisíc diváků). Celodenní podíl pak činil i přes znevýhodnění pozdního začátku 2,50 % share. Podle dostupných informací tak jde i přes výše uvedené časové znevýhodnění o nejsebevědomější start nového kanálu od počátku digitalizace. Nejsledovanějším pořadem byl v pátek v této CS dokument Bizarní obyvatelé moří (21.00-21.50 hod.). Ujít si ho nenechalo 286 tisíc diváků (7,74 % share).

Že se v pátek večer nejednalo pouze o úvodní náhodný výsledek, potvrdila Prima ZOOM hned v sobotu, kdy přes velkou konkurenci sportovního přenosu v CS D15+ vystoupal celodenní podíl na trhu na 4,93 % share. Nejsledovanějším sobotním pořadem byl v této cílové skupině dokument Krokodýlí král, který si po desáté večer pustilo 204 tis. diváků (6,61 % share).

A do třetice všeho dobrého se nový kanál výrazně prosadil i v neděli 3. února, kdy v CS D15+ dosáhl jeho celodenní podíl 4,65 % share. Tentokrát byl nejsledovanějším pořadem historický dokument Tajemná smrt Kleopatry, vysílaný po druhé hodině odpolední. Sledovalo ho 194 tis. diváků (7,72 % share). O mnoho pozadu nezůstal ani primetimeový dokument Vláda dinosaurů (20.00-20.43 hod.) se 187 tisíci diváků (4,30 % share) a odpolední Hitlerova tajná stíhačka (17.00-17.50 hod) se 182 tisíci diváků (6,33 % share).

Zájem o televizní kanál se projevil i na stránkách prima-zoom.cz, kde během víkendu stoupl počet reálných uživatelů (RUest) na přibližně dvojnásobek (16 632 tisíc v neděli 3. února) a počet zobrazených stránek se přiblížil stu tisícům denně (95 928 tisíc v neděli 3. února). Skvěle se daří také facebookové stránce kanálu, která má nyní více než 24 tisíc fanoušků.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články