Quantcast

Šlágr TV po prvním dnu měření s 2% podílem

| redakce | tisk

Hudební televize Šlágr TV dosáhla za první den měření podíl na sledovanosti 1,9% v cílové skupině diváků 15+. O tyto výsledky se přičinilo 430 000 diváků 15+, kteří včera Šlágr TV sledovali.

V čase od 20:00 do 23:00 zaujala stanice diváky ještě více a vykázala podíl na sledovanosti na úrovni 2,1% v CS 15+.

Nejsledovanějšími pořady 1. 5. 2013 se staly: Co staříček říkávali s 2,4% podílem a Májový Šlágr Mix s 1,8% podílem v cílové skupině 15+.

Skvělými výsledky sledovanosti Šlágru je překvapen i Robert Kvapil, majitel společnosti TRV, která obchodně televizi zastupuje: „Přiznávám, že jsme tak skvělé výsledky během prvního dne měření nečekali. Je to pro nás velmi milé překvapení, které potvrzuje dobrý obchodní potenciál stanice“.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články