Quantcast

Jo Sherlocková víceprezidentkou pro obchod, Universal Networks International

| redakce | tisk

NBCUniversal dnes oznámila jmenování Jo Sherlockové do role víceprezidentky pro obchod společnosti Universal Networks International. Ve své nové funkci se zaměří na další šíření placených televizních kanálů z portfolia NBCUniversal v regionech Afriky, Beneluxu, střední Evropy a Skandinávie. Tuto novinku oznámil Colin McLeod, výkonný ředitel pro Emerging Markets, který je jejím přímým nadřízeným.

Sherlocková bude svou funkci vykonávat v Londýně a zaměří se na obchodní aktivity značek portfolia Univesal Networks International (UNI), bude zodpovědná za posílení těchto značek v nabídkách operátorů a za oblast prodeje reklamy.

McLeod uvedl, “Jsme rádi, že můžeme přivítat Jo v týmu. Její bohaté zkušenosti výrazně podpoří obchodní strategii a zajistí další obchodní příležitosti.“

Jo Sherlocková dodává, “Je pro mě velice vzrušující stát se součástí dynamických obchodních aktivit společnosti UNI a dále rozvíjet její vysoce kvalitní portfolio mezinárodních kanálů.“

Sherlocková přechází do UNI z BT, kde měla na starosti rozvoj obchodních vztahů a distribuci kanálů z portfolia BT Sport. Předtím pracovala na seniorských sales a business pozicích ve společnostech Miramax, BT, The Walt Disney Company a Bloomberg. Svou kariéru nastartovala ve společnosti Viacom.

Toto jmenování provází řada důležitých změn v rámci portofila UNI. Její vlajková loď, kanál Universal Channel prošel v nedávných měsících ve všech zemích změnou vizuálního stylu a komunikace, se zahájením prodeje reklamy v Chorvatsku. Další z významných kanálů, 13th Street byl lokalizován v Polsku (13 Ulica) a kanál Telemundo byl úspěšně spuštěn ve 48 zemích Afriky. Růst kanálu Universal Channel pokračuje jeho uvedením v portofliu Canal Digitaal v Holandsku a Skylinku v České republice.

zdroj: NBCUniversal





Reklama




Vybrané články