Quantcast

COOL Day - Prima COOL slaví 5. narozeniny

| redakce | tiskobrázek k článku: COOL Day - Prima COOL slaví 5. narozeniny

Prima oslaví 1. dubna 5. výročí svého vysílání v českém televizním éteru. Za pět let své existence si našla stabilní diváckou základnu, kterou si získala hlavně díky nepřehlédnutelné originální grafice, specifickému humoru a programové skladbě, která je mezi českými televizemi unikátní.

První úspěšně završenou pětiletku oslaví Prima COOL se svými diváky a fanoušky. Už v březnu vypraví speciální vlak COOL Train, kterým poveze narozeninový dort z Ostravy do Prahy. Diváci a fanoušci se budou moci zúčastnit soutěže o cestu tímto vlakem, kde budou v roli „hlídačů“ dortu. Ti, kteří nebudou mít to štěstí nebo čas cestovat vlakem, mohou přijít dortu alespoň zamávat. V jednotlivých zastávkách na trase vlaku pro ně budou přichystány COOL dárky. Celou cestu dortu budou monitorovat kamery a sestříhaný záznam doplněný o retrospektivní sestřih toho nejlepšího z COOLtovních upoutávek bude vysílán 31. března v předvečer výročí vysílání Prima COOL.

V předchozích letech se vstup do dalšího roku vysílání připomněl odvysíláním premiérových nebo COOLtovních filmových trháků. V letošním roce jsme si řekli, že televize formátu Prima COOL si zaslouží něco víc originálního a unikátního. Věříme, že náš osobitý dokument naše diváky nejen překvapí, ale i pobaví. Už teď mohu říct, že se vyplatí vydržet až do konce, protože cesta dortu bude mít opravdu nečekané finále,“ říká programový ředitel FTV Prima Roman Mrázek.

V úterý 1. dubna budou oslavy pokračovat pořádnou narozeninovou jízdou, která se rozjede už v 16 hod v prostorách industriálního divadla La Fabrika v Praze.

COOL Day - Prima COOL slaví 5. narozeniny
▲ COOL Day - Prima COOL slaví 5. narozeniny

Přemýšleli jsme, jak odměnit naše diváky, kteří nám zachovávají věrnost, přestože nabídka volně šířených kanálů v DVB-T neustále roste. Víme, že by je nejvíc potěšilo osobní setkání s Bartem Simpsonem, ale to jim bohužel zajistit nemůžeme. Proto jsme se rozhodli pro ně uspořádat pořádný narozeninový mejdan - COOL Day,“ uvedl marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.

Na návštěvníky akce čeká soutěžní odpoledne, kde mohou měřit síly jak s virtuálními protivníky na různých typech herních konzolí nebo simulátoru F1, tak se skutečnými soupeři na pódiu při soutěžích inspirovaných pořady Primy COOL Pekelná výzva či Fear Factor, ze kterých si mohou účastníci odnést hodnotné ceny. Pro ty, kteří soutěžím a hrám moc neholdují, připravila Prima COOL méně akční povyražení v podobě focení s bizarními postavičkami z obrazovky COOL, na unikátním přístroji MindBall fungujícím na principu EEG si mohou vyzkoušet svou koncentraci. Hlavním headlinerem večera bude skupina Toxique, kterou si vybrali sami fanoušci COOL v rámci online hlasování,“ dodává Pýcha.

Vstupenky na COOL Day lze zakoupit za 299 Kč v síti Ticketstream.

Generálním partnerem akce je Chio Extreme, hlavními partnery jsou AGIP, CineStar, OPEL, partnerem je RedBull a mediálním partnerem pak Evropa 2.

Partnerem projektu COOL Train je vlakový dopravce RegioJet.

zdroj: FTV Prima





Reklama




Vybrané články