Quantcast

ÓČKO propojuje televizi a sociální sítě. Na obraz nasadí Twitter

| redakce | tisk

Dnešním dnem spustila hudební stanice ÓČKO aplikaci Twitteru ve svém hybridním vysílání. Jedná se o první pokus živého propojení sociálních sítí a televizní obrazovky. Diváci tak při sledování ÓČKA uvidí nejnovější tweety svých oblíbených hudebníků, celebrit, youtuberů a známých osobností.

Největší domácí hudební stanice pokračuje v průkopnictví hybridní televize, tzv. hybridního ÓČKA. Nejnovější přírůstek umožní divákům sledovat během vysílání aktuální dění na sociální síti. Nová aplikace používá hashtag #ockotweet. Po jeho zadání do tweetu se v nezměněné podobě objeví ve vysílání v prostředí polotransparentního boxu v pravé třetině obrazovky.

ÓČKO propojuje televizi a sociální sítě. Na obraz nasadí Twitter
▲ ÓČKO propojuje televizi a sociální sítě. Na obraz nasadí Twitter

ÓČKO Twitter slouží také jako skvělý komunikační nástroj pro hudební osobnosti a opinion leadery. Ti tak mohou volně komunikovat napřímo s diváky a rozšiřovat svoje vlastní promo. Tweet se v aplikaci zobrazí během několika vteřin. Jedná se tedy o téměř real-time propojení.

ÓČKO Twitter také nabízí ideální řešení pro interaktivní komunikaci s diváky během živého vysílání. „Jsme u vzniku další interaktivní platformy pod značkou ÓČKO a sám jsem zvědavý, jaký bude poměr mezi relevantními tweety a trollením,“ těší se na nový second screen šéfdramaturg Alexandr Guha.

Aplikace v hybridním vysílání nabízí komerční možnosti sponzoringu či brandingu. Navíc je měřeno internetovou metrikou pomocí Google Analytics, a proto disponuje přesnými výsledky dat.

ÓČKO opět dokázalo, že umí propojit nepropojitelné. Naše Twitterová aplikace obohacuje vysílání o sociální sítě, kde je ÓČKO v nejsilnější pozici mezi TV kanály. Věřím, že to diváky bude bavit,“ míní Lukáš Hnilička, technický šéf ÓČKA.

Hybridní ÓČKO v současné chvíli obsahuje živý stream ÓČKO Expres, obchod s hudbou, seznamovací chat ÓČKO Flirt a komerční aplikaci konta G2 od Komerční Banky.

Hudební stanice ÓČKO, ÓČKO GOLD a ÓČKO EXPRES jsou součástí multimediální skupiny MAFRA.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články