Široká nabídka DVB-T antén

PR aktivity Primy pod značkou Solootions

| redakce | Tisk

Skupina Prima rozšiřuje své aktivity. Pod obchodní značkou Solootions nově zastřeší marketingové a PR aktivity směrem ke klientům. S novou značkou startují také nové marketingové projekty.

Pro děti FTV Prima rozvíjí nový brand Primáček, pro milovníku běhu je v plánu závod LOVE RUN, pro mládež zase festival s youtubery. Prvními klienty servisovanými pod značkou Solootions jsou společnosti Viacom International Media Networks a společnost Pražské Benátky.
Obrázek k textu: PR aktivity Primy pod značkou SolootionsObrázek k textu: PR aktivity Primy pod značkou Solootions

Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny. Máme úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, ale zároveň se výborně orientujeme na celém mediálním trhu a jsme schopni nabízet unikátní komunikační řešení,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.

Spolu se značkou Solootions se rozvíjí také dětský brand Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanále televize Prima. Primáček cílí na děti ve věku 6-10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček, z nichž každá má typický charakter (Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun). Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.
Obrázek k textu: PR aktivity Primy pod značkou SolootionsObrázek k textu: PR aktivity Primy pod značkou Solootions

Oblíbené hrdiny najdou děti nejen na obrazovkách a v časopise, ale i v mrazácích. Solootions totiž na český a slovenský trh uvádí i novou řadu Primáčkových zmrzlin. „Pro letošní sezónu jsme s partnerskou společností Pinko připravili tři příchuti zmrzlin Primáček - jahodovou v bílé polevě, smetanovou v kakaové polevě a konečně také kakaovou zmrzlinu v kakaové polevě. Celkem je nabídneme v šesti obalových designech,“ prozrazuje Aleš Pýcha.

Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. „Kromě kuchařek vydávaných v rámci FRESH edice plánujeme letos v rámci Solootions vydávat knihy ve vazbě na primácké tváře a pořady. Stávající projekty Prima FRESH festival, BestCOOLpark, BestCOOLfest a COOL Day doplníme o festival zaměřený na youtoubery a běh pro zamilované LOVE RUN,“ vyjmenovává Aleš Pýcha a odhaduje: „Očekáváme, že letošní obrat Solootions bude několik desítek milionů korun.“

Podle Aleše Pýchy má značka Solootions do budoucna potenciál růstu i v oblasti klientů. Již v letošním roce pod ní FTV Prima spolupracuje se společností Viacom International Media Networks, pro kterou zajišťuje nákup a plánování médií pro propagaci značky Prima Comedy Central. Dalším klientem je společnost Pražské Benátky s.r.o., která provozuje vyhlídkové plavby v Praze, pro kterou jsou v rámci Solootions zajišťovány PR aktivity.

zdroj: Prima

názory čtenářů