Široká nabídka DVB-T antén

Atmedia spustila již druhou HbbTV kampaň

| redakce | Tisk

Mediální zastupitelství Atmedia v krátké době spustilo již druhou HbbTV kampaň. Po automobilce Hyundai je klientem mobilní operátor Vodafone. Diváci tematických stanic mohou prostřednictvím HbbTV aplikace vyjádřit zájem o speciální nabídku tarifu.

Atmedia testuje vedle prodeje klasické TV a online reklamy také prodej reklamy prostřednictvím interaktivní platformy HbbTV. Na přípravě další HbbTV kampaně, tentokrát pro Vodafone, spolupracovala Atmedia s mediálními agenturami MEC a McCann-Erickson. Mobilní operátor oslovuje prostřednictvím HbbTV kampaně nové potenciální zákazníky. Diváci na vybraných televizních stanicích mnohou na sebe prostřednictvím HbbTV aplikace zanechat telefonní kontakt, čímž vyjádří přání být osloveni mobilním operátorem se speciální tarifní nabídkou.
Obrázek k textu: Atmedia spustila již druhou HbbTV kampaňObrázek k textu: Atmedia spustila již druhou HbbTV kampaň

V HbbTV vidíme velký potenciál a jsme skutečně rádi, že jsme v tak krátké době spustili již druhou kampaň. Klient získává prostřednictvím této platformy nové způsoby oslovení zákazníka a věříme, že se právě z toho důvodu setká kampaň s úspěchem. HbbTV je přínosem také pro televizní stanice, které získávají další možnosti prodeje reklamy. Právě proto bychom chtěli kampaně postupně realizovat na dalších televizních stanicích z našeho portfolia,“ říká Iva Pantůčková, Atmedia Sales Director.

Mediální zastupitelství spolupracuje v rámci HbbTV projektu se společnostmi Digital Broadcasting a Prague Digital TV, v jejichž multiplexech jsou šířeny některé z televizních stanic zastupovaných společností Atmedia. Diváci se mohou setkat s HbbTV kampaní konkrétně na televizních stanicích Relax, Rebel, Retro, Kino Svět a Praha TV. Na technickém řešení projektu a tvorbě aplikace pracovala stejně jako v případě aplikace pro Hyundai společnost Mautilus.

zdroj: AtMedia

názory čtenářů