Quantcast

Eurosport představil logo pro Pchjongčchang 2018

| redakce | tisk

Eurosport představil logo pro Zimní olympijské hry v Pchjongčchangu 2018. Budou to první OH na obrazovkách Eurosportu v jeho nové pozici Domova olympijských her v Evropě.

Logo pro OH v Pchjongčchangu 2018 dále definuje novou éru Eurosportu - jedničky mezi evropskými sportovními destinacemi, která představuje největší sportovní události. Logo bude viditelné na všech obrazovkách a platformách Eurosportu před i během Pchjongčchangu 2018.

Emblém spojuje současné logo Eurosportu s anglickým jménem pořadatele olympijských her PyeongChang nad olympijskými kruhy. Tato tři spojená loga jsou zastřešena siluetou hor, která symbolizuje prostředí zimních olympijských her. Nad siluetou je klenba symbolizující tvar olympijských kruhů. Bude představena v několika variantách využívajících živou barevnou paletu ducha moderní K-pop kultury.

Eurosport představil logo pro Pchjongčchang 2018
▲ Eurosport představil logo pro Pchjongčchang 2018

Generální ředitel Eurosportu Peter Hutton: „Jako nový domov olympijských her v Evropě a hrdý partner největších světových sportovních událostí chceme, aby byl Eurosport při každé příležitosti vnímán jako synonymum pro olympijské hry. Doufáme, že se logo stane pro sportovní fanoušky okamžitě rozpoznatelné jako náš znak ve vysílání Pchjongčchangu 2018.“

Peter Hutton dodává: „Méně než rok zbývá do Pchjongčchangu 2018. Naše cesta nově představit zážitky z olympijských her a oslovit více lidí v Evropě na více obrazovkách a platformách, nadále pokračuje. Zavázali jsme se nabídnout fanouškům něco opravdu odlišného, příležitost sledovat každého lokálního sportovního hrdinu, každý sport a každý moment, na kterých jim záleží.“

Z nadcházejících zimních olympijských her bude Eurosport vysílat více než 100 sportovních akcí ŽIVĚ a na vyžádání, kdykoli a na jakémkoli zařízení. Pchjongčchang 2018 bude nejdigitálnějšími olympijskými hrami v Evropě, Eurosport zachytí pro diváky každý okamžik her. V masovém měřítku představí Eurosport olympijské hry i na svých digitálních stránkách (včetně Eurosport.com) a na platformách sociálních médií.

Společnost Discovery Communications, do jejíhož portfolia Eurosport patří, vlastní exkluzivní multimediální práva pro 50 zemí a regionů v Evropě na olympijské hry v letech 2018-2024.

zdroj: Eurosport





Reklama




Vybrané články