Quantcast

Velká Británie: Mladí diváci sledují méně veřejnoprávní TV

| redakce | tisk

Data britského regulátora Ofcom potvrzují, že britští diváci sledují méně pořadů na veřejnoprávních médiích, což je nejvíce patrné mezi mladšími diváky ve Velké Británii.

Výroční zpráva Ofcomu hodnotila sledovanost vysílatelů ve Velké Británii - BBC, ITV, STV, UTV, Channel 4, S4C a Channel 5. Analýza zjistila, že sledovanost 5 hlavních kanálů generuje více než polovinu sledovanosti (51%) a nic se nezměnilo od předchozího roku. Britští diváci jsou spokojeni s tím, co sledují.

Více než 3/4 (78%) diváků uvedlo, že jsou spokojeni nebo velmi spokojeni s programem (meziroční nárůst o 5 procentních bodů). Více než 4/5 (83%) lidí starších čtyř let sledovalo během týdne některý z pěti hlavních televizních stanic.

Průměrný Brit sleduje denně televizní vysílání 3 hodiny a 32 minut, což je pokles o 4 minuty ve srovnání s loňským rokem. Mladí lidé ve věku od 16 do 24 let a děti ve věku 4 až 15 let sledovali méně televizi o jednu třetinu ve srovnání s rokem 2010.

5 hlavních stanic ve Velké Británii investovalo do nových pořadů až 2,6 miliardy liber. Zvýšily se také výdaje na informační, sportovní a dětské pořady. Snížily se naopak náklady na zábavní pořady,které jsou nyní na nejnižší úrovni za posledních 10 let.

Výdaje na původní britské pořady pro diváky v jiných zemích a regionech reálně vzrostly o 2 procenta a v loňském roce dosáhly 276 milionů liber.

zdroj: satkurier.pl + Ofcom





Reklama




Vybrané články