Quantcast

Discovery získala společnost Scripps Networks za 14,6 miliard USD

| redakce | tisk

Společnost Discovery Communications, Inc. získala společnost Scripps Networks Interactive za 14,6 miliardy dolarů (12,44 miliardy eur) nebo za 90 dolarů za akcii, založenou na ceně Discovery dne 21. července.

Očekává se, že transakce bude dokončena začátkem roku 2018.

Discovery a Scripps budou společně nabízet doplňující a dynamickou sadu značek. Kombinovaná společnost bude každoročně produkovat zhruba 8 tisíc hodin původního obsahu a bude generovat 7 miliard krátkých video streamů měsíčně.

Kombinovaná společnost Discovery a Scripps bude mít v USA téměř 20 procentní podíl na trhu reklamy na placených programech.

Discovery provozuje tématické programy jako Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Discovery Science a Discovery Turbo/Velocity a také vlastní Discovery Kids v Latinské Americe, sportovní kanály Eurosport.

Scripps Networks Interactive je jednou z předních společností poskytující lifestylový obsah složený z pořadů o domácnosti, gastronomii a cestování pro televizní vysílání, internet a rozvíjející platformy. Do portfolia společnosti patří značky jako HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel a Great American Country. V digitální divizi Scripps Lifestyle Studios vytváří obsah pro online, sociální a mobilní platformy. Mezinárodní operace zahrnují TVN, přední polskou multiplatformní mediální společnost, UKTV, nezávislou komerční joint venture s BBC Worldwide, Asian Food Channel, první panregionální televizní síť v Asii a lifestylový kanál Fine Living Network. Globální sítě a webové stránky společnosti dosahující do milionů domácností v Severní a Jižní Americe, v Asii a Tichomoří, Evropě, na Středním východě a Africe.





Reklama




Vybrané články