Quantcast

Telly spouští jarní kampaň, nabízí kombinované slevy s Nordic Telecom

| redakce | tisk | názory

Televizní operátor Telly ve své nové jarní kampani nabízí výraznou slevu pro balíčky Střední a Velký. Dodatečnou slevu lze navíc získat v kombinaci s internetovým připojením od firmy Nordic Telecom.

Telly nabízí pro balíčky Střední a Velký slevu 20 procent při objednání služby na nejméně dva roky. Dlouhodobě nejoblíbenější balíček Střední (111 kanálů, z toho 80 v HD rozlišení), jehož součástí jsou i přenosy závodů Formule 1 a zápasů Ligy mistrů UEFA, stojí standardně 450 Kč. Po aktuální slevě zákazníci zaplatí pouze 360 Kč měsíčně. Celková úspora tak činí 2 160 Kč za 2 roky.

Jarní reklamní kampaň Telly (foto: Telly)
▲ Jarní reklamní kampaň Telly (foto: Telly)

V případě balíčku Velký (127 kanálů, z toho 91 v HD), který obsahuje i kompletní sportovní nabídku operátora vč. UFC a MotoGP, je standardní cena 650 Kč. S 20% slevou vyjde jen na 520 Kč měsíčně. Za 2 roky tak zákazníci uspoří 3 120 Kč.

Součástí jarní kampaně je i společná nabídka Telly s poskytovatelem rychlého a stabilního internetového připojení Nordic Telecom, se kterým vloni uzavřel operátor strategické partnerství.

Jarní kampaň se sloganem Telly zabaví, Nordic připojí tak nabízí i kombinaci televizních balíčků s internetovými tarify Nordic Telecom, díky které zákazníci obou společností ušetří tisíce korun ročně. Při nejvýhodnější kombinaci Telly balíčku Velký a tarifu optického internetu Nordic Plus 1000 s rychlostí 1000 Mbit/s činí úspora za dva roky dokonce 15 120 korun.

zdroj: Telly

názory čtenářů




Reklama




Vybrané články