Quantcast

Eurosport získává na popularitě

| redakce | tiskobrázek k článku: Eurosport získává na popularitě

Eurosport, vedoucí panevropská sportovní multimediální platforma, zaznamenala vynikající výkon své vlajkové lodi na internetu a také na televizním trhu. Síť internetových stránek Eurosportu dosáhla nejlepší výsledky v historii. V neděli 1. února 2009 si stránky Eurosportu prohlédlo 2,1 miliony uživatelů.

K výbornému číslu pomohla popularita stránky Eurosportu ve Francii (600 tisíc unikátních uživatelů) a ve Velké Británii (700 tisíc unikátních uživatelů). K těmto číslům pomohly takové události jako Australian Open a dále mistrovství světa ve fotbale a utkání národních fotbalových lig.

Další úspěchy zaznamenal Eurosport při velkolepém tenisovém turnaji Australian Open. Za dva týdny turnaje sledovalo Eurosport celkem 52 milionu diváků. To jsou nejlepší výsledky v historii Australian Open. Finále mužů přilákalo 17,3 milionu párů očí, a průměrně 3,1 milionu.

Eurosport v letošním roce slaví 20 let od svého vzniku a nadále potvrzuje svoji vedoucí pozici na trhu. Dnes provozuje pět televizních kanálů, které může přijímat 240 milionů diváků v 59 zemích. Devět verzí internetových stránek Eurosportu přináší 9,9 milionu uživatelů měsíčně a stává se nejnavštěvovanějším sportovním portálem v Evropě.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články