Quantcast

České Fashion TV do 680 tisíc českých domácností

| redakce | tisk

Česká verze prestižního francouzského módního kanálu Fashion TV je v České republice dostupná pro 680 tisíc domácností a 350 tisíc domácností na Slovensku. Stanice zahájila pravidelné vysílání v neděli 1.3.2009 a vysílá 24 hodiny denně 7 dní v týdnu.

Fashion TV je televizí o módě a životním stylu. Stanice bude vysílat vedle pořadů o módě také reportáže z festivalů, zaměří se i na ekologii a charitativní projekty. V současné době Fashion TV ve verzi pro Českou republiku a Slovensko obsahuje od 12 do 12 pořadů.

Cílovou skupinou stanice Fashion TV jsou diváci s vyššími příjmy, vyšším vzděláním, kteří jsou zabezpečený, technicky zdatní a kosmopolitní. 30 procent vysílacího času tvoří pořady vlastní tvorby, zbývající prostor vyplňují pořady převzaté z mezinárodní verze Fashion TV.

Licenci na provoz stanice Fashion TV vlastní společnost Carolinas Corporation.

zdroj: ČTK





Reklama




Vybrané články