Quantcast

TV Barrandov stoupl podíl reklamy o 71%

| redakce | tisk

TV Barrandov zaznamenala v březnu 2009 meziměsíční nárůst reklamních investic o 71,2%. Údaj vyplývá ze statistik odvysílaných kampaní, kterých v březnu 2009 na TV Barrandov proběhlo 33. K největším zadavatelům patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax.

Mezi kampaněmi se objevily i spoty na filmový festival Febiofest, jehož byla TV Barrandov hlavním mediálním partnerem a kromě spotů mu věnovala pozornost také v pořadu 90 minut.

TV Barrandov v březnu 2009 zažádala o členství v ATO a očekává, že v nejbližších týdnech bude vykazovat pravidelné výsledky měření sledovanosti metodou peoplemetrů.

V únoru 2009 se nová televize stala číslem 1 v kategorii netematických ostatních televizí a čtvrtou nejsledovanější televizí v kategorii „ostatní tv“ celkem.

zdroj: PR TV Barrandov





Reklama




Vybrané články