Quantcast

Z1 sleduje stále více diváků

| redakce | tiskobrázek k článku: Z1 sleduje stále více diváků

Zpravodajská televize Z1 zaznamenala další nárůst diváků a zvýšení objemu inzerce. V dubnu sledovalo stanici téměř jeden milion sto čtyřicet tisíc lidí. Vyplývá to z peoplemetrového měření Asociace televizních organizací (ATO), které pro Z1 potřetí realizovala společnost Mediaresearch. Objem hrubých reklamních příjmů Z1 dosáhl v dubnu podle TNS MI hranice téměř 17,4 milionu korun.

Podle dubnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici v rámci populace 15+ v tomto měsíci naladil 1 132 000 diváků. Od prvního únorového TV měření se tak potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Stanice nabízí kromě kontinuálního zpravodajského servisu také diskuse, life stylové magazíny a dokumenty, které mají u diváků stále větší ohlas. Mezi aktuálními novinkami, jež mohou v programovém schématu zaujmout, je nová diskusní relace Bod obratu.

Z1 sleduje stále více diváků
▲ Z1 sleduje stále více diváků

V dubnu vzrostl také objem inzerce televize Z1, který zaznamenal meziměsíční růst o 19 procent. Podle průzkumu TNS MI dosáhl téměř 17,4 milionu korun, což je o 2,8 milionu více ve srovnání s objemem 14,6 milionu korun v březnu.

zdroj: PR Z1





Reklama




Vybrané články