Quantcast

FAQ - TV NOVA na kartách TRADE and TECHNOLOGY

| Tisk

logo Společnost TRADE and TECHNOLOGY a.s. (TaT), minulý týden dokončila rozesílání informačního dopisu (directmail). Uživatele a zákazníky z dopisu nejvíce zaujala informace o možnosti přijímat prostřednictvím dekódovací karty TaT program TV NOVA.

Velký zájem o příjem této televizní stanice sebou nese mnoho otázek, které se na Zákaznický servis TaT hrnou v nečekaném množství a způsobují občasnou nedostupnost zákaznických linek. Proto uvádíme odpovědi k nejvíce frekventovaným dotazům v tomto článku.

Otázka:
Jak naladit NOVU?

Odpověď:
Zodpovědět tuto otázku lze pouze obecně, protože naši uživatelé používají nepřeberné množství typů satelitních přijímačů a set top boxů. Každý přijímač má rozdílné „MENU“ a jiný způsob ladění. Navíc každý uživatel má jinou konfiguraci antény a konvertoru.
Nejčastější případ je kombinace dvou konvertorů nastavených na satelit ASTRA na 19,2° a 23,5°E. TV Nova je na pozici 23,5°E a naladíte ji po zadání těchto technických parametrů:


satelit: Astra (23,5°E)
kmitočet: 11,992 GHz
polarizace: horizontální
SR: 27500
FEC: 3/4


Otázka:
Naladil jsem NOVU, ale přijímač mi hlásí „žádný obraz ani zvuk“ nebo „nemáte oprávnění sledovat tento program“. Co mám dělat?

Odpověď:
V tomto případě nebyly při ladění dodrženy výše uvedené technické parametry. Je to nejčastější chyba a zdroj nespokojených dotazů. Při ladění si totiž mnoho uživatelů nevšimne, že prolaďuje vlastně sousední satelit na pozici 19,2°E, kde je v balíku UPC Direct stanice TV Nova také.
Takže ještě jednou, při ladění je nutno dodržet tyto technické parametry:

satelit: Astra (23,5°E)
kmitočet: 11,992 GHz
polarizace: horizontální
SR: 27500
FEC: 3/4

V případě, že si nevíte rady s ovládáním menu svého přijímače, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky.


Otázka:
Jak dlouho po odeslání platby dojde k aktivaci programu ?

Odpověď:
Po odeslání vaší platby dojde k aktivaci zpravidla do pěti pracovních dnů. Lhůta se může měnit +-1 den v závislosti na tom, jakým způsobem jste platbu realizovali (poštovní poukázka, bankovní převod, platba hotově). Podstatně se lhůta pro aktivaci může prodloužit v případě, že jste při realizaci platby správně nezadali částku (399,-) nebo variabilní symbol (10-ti místné číslo vaší karty). V těchto případech musíme vaši platbu párovat ručně, což v mnoha případech prodlužuje lhůtu pro aktivaci.


Otázka:
Dle vámi popsaného postupu jsem odeslal platbu manipulačního poplatku. Jak se dozvím, že jste platbu přijali a že mám kartu již aktivovanou. ?

Odpověď:
Kontrolu aktivovaných programů na Vaší kartě si můžete provést dvěma způsoby.

1. na našich internetových stránkách na adrese http://www.trade-technology.cz/?clanek=184 , kde do připraveného formuláře vložíte číslo vaší karty a po odeslání vám systém zobrazí informaci o aktivovaných programech

2. pomocí mobilního telefonu odesláním SMS ve tvaru TAT INFO ČÍSLOKARTY na tel. číslo 9035507 (SMS stojí 7,- Kč).
Příklad tvaru SMS: TAT INFO 00002851234560
Do pěti minut vám přijde odpovědní SMS s přehledem aktivovaných programů.




V případě dalších dotazů či nejasností nás nyní kontaktujte přednostně pomocí emailu: aktivace@trade-technology.cz
nebo klasickou poštou na adresu:
TRADE and TECHNOLOGY, a. s.
zákaznický servis
Daliborova 419/11
709 00 Ostrava

PR TRADE and TECHNOLOGY a.s.





Reklama




Vybrané články