Quantcast

UPC DTH získala na International Business awards 2013 ocenění Gold Stevie

| Tisk

logo 26. listopadu 2013 – Společnost UPC DTH S.à r.l., vedoucí provozovatel satelitní televize ve střední a východní Evropě, získala na 10. ročníku International Business Awards cenu Gold Stevie® za nejlepší služby zákazníkům v rámci regionu CEE (střední a východní Evropa). International Business Awards, které jsou jedním z nejžádanějších programů ocenění v oblasti byznysu, obdržely více než 3 300 příspěvků organizací z více než 50 zemí a z prakticky každého odvětví. Hodnotícího procesu, jehož výsledkem byla cena pro UPC DTH, se zúčastnilo více než 300 profesioonálů z celého světa.

Stevie® Awards, známé také jako Stevies, byly založeny za účelem ocenění úsilí, úspěchů a pozitivních příspěvků společností a podnikatelů na celém světě. Mezinárodně uznávaný program ocenil úspěchy a nasazení UPC DTH k zajištění toho, aby její zákazníci dostávali konstantně vysokou úroveň podpory a dostupnosti služeb.

Ziskání ocenění Gold Stevie® za nejlepší služby zákazníkům je pro nás ctí; pro naši společnosti je velkým krokem, že byla mezinárodně uznána ze strany International Business Awards. Toto ocenění je výsledkem intenzivní spolupráce a snahy poskytnout tu nejlepší podporu všem zákazníkům UPC DTH na maďarském, českém a slovenském trhu. Své nejsrdečnější gratulace posíláme všem ostatním letošním vítězům cen,“ řekla Tunde Hubina, ředitelka zákaznické péče UPC DTH S.à r.l. a dodala: „Jsme velice hrdi na množství profesionálních uznání zákaznických služeb UPC DTH. Oba naši partneři v oblasti péče o zákazníky se dočkali uznání za svou profesionalitu a služby zákazníkům na vysoké úrovni. A co je nejdůležitější: fakt, že UPC DTH má mezi satelitními operátory na našich trzích nejvyšší index loajality spotřebitelů, je indikátorem toho, že je naše úsilí oceňováno také ze strany našich zákazníků.“



Společnosti pro měření spokojenosti svých zákazníků a jejich náklonnosti ke konkrétní značce často využívají způsob měření loajality zákazníků zvaný Index loajality spotřebitelů (Net Promoter Score – NPS). NPS se zabývá tím, s jakou pravděpodobností zákazník doporučí službu přátelům či příbuzným. Posuzuje také úroveň loajality zákazníka. Nedávný průzkum založený na výsledcích NPS ukazuje, že zákazníci mají nejvyšší tendenci doporučit služby UPC DTH, přičemž jsou nejspokojenějšími zákazníky na trhu satelitní televize ve třech zemích zahrnutých ve výsledcích.

Detaily o International Business Awards a seznam výherců ceny Stevie jsou k dispozici na adrese http://www.stevieawards.com/pubs/iba/awards/408_2219_24132.cfm.

redakce





Reklama




Vybrané články