Quantcast

Diskuse

Uzamknuté diskusní vlákno , sekce: Skylink

Zbohom Skylink

Tak sa mi po dva a pol roku pokazila karta Ice(neviem čo sa mohlo stať), po mailovaní a ozaj dlhom telefonovaní mi povedali aby som im kartu poslal, tajne som dúfal že mi ju za mierny poplatok vymenia. Prišla mi pôvodná karta, neopraviteľná, tak som sa pýtal čo ďalej. Mám si kúpiť novú kartu, zaplatený serpo ešte polroka na ňu nepresunú, ani mi nevrátia. Aby som si kupoval už tretiu kartu,(CS Link, potom výmena) na to sa fakt vybodnem a oželiem HD programy.

satoshi
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 204
Stránka: 1 2 [ 3 ] 4 5 6 7 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jglisnik

Prosím o fundované osvětlení situace - jedna ICE karta v CW modulu hraje OK a druhá ICE karta nehraje(v IRDETO čtečce ale hraje!).Obě karty mají uhrazené patřičné poplatky.

Nejjednodušší řešení i toho nejsložitějšího problému bývá zpravidla to nejlepší.

táhlovej
Registrace: 3/2005
Příspěvků: 1 251
Odpověď v diskusním vlákně
 

Gunter

Taková csob pri nefunkcni karte mi strhla 300,_za vymenu,že jsem ji ošoupal,ale mël jsem doklad,že je vadny čip,tak mi za 3měsice 300 vratila,ani nečetly reklamačni protokol.ta sama banka posla manželce kartu,i kdyz ji ve smlouvë odmitla,tak ji vratila a za rok ji strhli 300,údajně za druhou kartu a zase 3 měsice,než to vratily

korkoran
Registrace: 10/2006
Příspěvků: 6 493
Odpověď v diskusním vlákně
 

táhlovej

odpoved je jasna: maš kupovať len skylink ready šrot! :))) :)))

par32
Registrace: 11/2007
Příspěvků: 976
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Promiň,ale já jsem chtěl fundovanou odpověď od kompetentní osoby(což ani při nejlepší vůli nemohu kohokoli z místních diskutujících za tuto kompetentní osobu považovat).

Nejjednodušší řešení i toho nejsložitějšího problému bývá zpravidla to nejlepší.

táhlovej
Registrace: 3/2005
Příspěvků: 1 251
Odpověď v diskusním vlákně
 

Otázka pro gunter

Otázka pro gunter:
Můžete mi poslat kontakt na někoho, kdo dodá kartu Irdeto za směšnou - zanedbatelnou - cenu? Rádi je tam nakoupíme, abychom se nemuseli chovat nemravně.
Pro zákazníky, kteří kartu používali v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami Skylinku, máme rozumné - jistě ne nemravné - řešení.
Pokud výměnu odmítneme, mívá to velmi zřejmý důvod. V případech, kdy neprokážeme, že karta nebyla řádně užívána, dáváme za pravdu zákazníkovi. A to přesto, že nás k tomu smluvní ujednání nezavazuje.
Proto žádám od satoshi konkrétní informace k jeho pokažené kartě. Až je zjistím, rád čtenářům paraboly.cz sdělím důvody odmítnutí výměny.
Pěknou sobotu přeje J. Glisník, Skylink

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Teď odpověď nečekej - je čas sobotního oběda. Dobrou chuť všem.
PS: na ty dva sokolíky se stížností a vyjádření Nejvyššího jsem taky zvědavý :-)

pf09
Registrace: 8/2010
Příspěvků: 3 399
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pro táhlovej:

Karta ICE svou funkcionalitu přepíná mezi CryptoWorksem a Irdetem, ovšem za předpokladu, že byla na počátku řádně zformátována a že dekodéry, ve kterých je používána, splňují specifikace Irdeta a CryptoWorksu.
Z Vašich informací není zřejmé, ve kterém přijímači byla karta aktivována/formátována (v Irdetu? CryptoWorksu? licencovaném?) a jaký dekodér CW používáte. Nedokážu tedy konkrétně odpovědět. Jen soudím, že Vaše karta nebyla řádně zformátována nebo že Váš dekodér CryptoWorks nepřepne korektně její funkci na CryptoWorks.
Pokud podáte konkrétní dotaz přes formulář na našem webu, poradíme Vám, jak postupovat při přeformátování karty.
Nejsem expert a přece jen mám trošku jinou náplň práce. Nemohu dělat technickou poradnu:)
Do diskuse jsem se zapojil díky poněkud teatrálnímu titulku "Zbohom Skylink". J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

joscer@ Protože objednáním služeb freesat uzavíráš normální smlouvu, stejně jako máš uzavřený smlouvy na tu zmiňovanou elektriku a plyn. A z toho taky plynou tvoje práva a samozřejmě i povinnosti, takže neexistuje něco jen tak přestat platit. Když se ti služba nelíbí, můžeš dát pochopitelně výpověď. A v případě Skylinku to taky není tak jednoznačný s tím neplacením jak píšeš, protože jejich obchodní podmínky sice říkají

"4.4. Uživatel má právo:
4.4.3. neprodloužit aktivační období pro příjem
zvolených služeb Skylink v souladu s těmito podmínkami;"

ale taky

"4.5. Uživatel se zavazuje a je povinen:
4.5.6. řádně a včas platit poplatky a předplatné;"

Takže radši plať, nejlíp rovnou Komplet a na rok dopředu. Jardovi uděláš radost, sobě sice miň, ale to nevadí a budeš v klidu. Nebo ty máš vlastně kartu Skylink jako zaměstnanec se slevou, že? :D

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

Zbohom Skylink

Ja som mal podobný problém s kartou Skylink ICE. V elektroservise ju prečistili a funguje bez problémov.

Alibaba21
Registrace: 1/2011
Příspěvků: 125
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

p. Glisník oceňujem, že ste tu. Dúfam, že všetci, ktorí majú negatívny názor na Skylink, teraz sem uvedú a oceňujem aj to, že sa ozvete aj užívateľom, ktorý sa skrývajú za svojim nickom anonymne. Teraz len čakám od užívateľa satoshi, aby naozaj tu zverejnil korešpondenciu so Skylinkom a čo sa stalo naozaj s kartou.

T55+5xLNB Inverto Quad Black Ultra,Axas e4HD ULTRA, VU+ Zero 4K, 4xChromecast Google TV, Google HUB, 1Gb/s internet, televízory len tie najlepšie TCL, HOME IPTV, Netflix, Disney+, Digi.sk, freesat

petersk
Registrace: 6/2012
Příspěvků: 6 068
Odpověď v diskusním vlákně
 

Zbohom Skylink

Pridám svoju skúsenosť:
Známa má kartu Cs link Irdeto, číslo nikde nezverejňované, prihlasovacie údaje som vedel len ja, keďže som jej to registroval.
Niekedy v novembri 2014 som jej navrhol, aby kartu predala, pretože minimálne od začiatku roka nebola používaná, prijímač i s kartou boli odložené.
Prihlásil som sa na jej účet a zistil som, že karta bola 30.1.2014 vymenená a je zaplatený servisný poplatok na jeden rok od tohto dátumu.
Mailovali sme so Skylinkom aj majiteľka osobne posielala list, že je tam podozrenie (u mňa na 100% isté), že niekto kartu podvodne vymenil.
Žiadali sme vrátiť kartu do systému, alebo nech pošlú (za úplatu) kartu výmena, aby sa táto nespravodlivosť napravila. Že vraj sa to nedá a odporučili jej kúpiť novú kartu!!!
Podarilo sa dosiahnuť aspoň to, že vyradili zo systému tú podvodne vymenenú kartu. A potom v poslednom maili od nich vyšlo, že karta bola vymenená u predajcu v Martine.

emo53
Registrace: 3/2009
Příspěvků: 487
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

jglisnik@ Některý karty jsou fest aušus, třeba ty první Výměny (ještě nevylamovací). Párkrát je člověk vytáhne z modulu nebo přijímače a kontaktní mosazný plošky jsou prakticky smetený. Jednu kartu má někdo v rodině a už je občas problém s jejím načtením, takže jak tam doběhne předplatný, tak karta poletí koše, protože riskovat, že kiksne a operátor odmítne převést předplatný na kartu jinou, to fakt ne Rv

Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod.

PoldaS
Registrace: 1/2010
Příspěvků: 5 822
Odpověď v diskusním vlákně
 

@jglisnik

Děkuji za podané vysvětlení-zhruba tak nějak tuto situaci chápu také.Děkuji za vstřícnost,dotaz na zákaznickou podporu jsem už napsal.Přeji Vám pěkný zbytek víkendu a co nejméně těch teatrálních vystoupení.

Nejjednodušší řešení i toho nejsložitějšího problému bývá zpravidla to nejlepší.

táhlovej
Registrace: 3/2005
Příspěvků: 1 251
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Kopim tenhle auto skoda octavia a kdyz ist kaput, ich gehen a pepa mi zekne nix reparatur, kupte si nove auto .............dobre ze M7 nerobi auta.... :laughing:

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

jglisnik odpověď

Kdo, jak a v jakém mnoství či za kolik Kč nebo € Vám někdo vyrábí karty nikoho nezajímá, to je otázka výběru dodavatele a firemní strategie jakým způsobem budete své vysílání kódovat. Určitě se tahle karta nedodává za nějaké tisícové nebo desettitisícové položky.
Doporučuji Vám osobně a Vašemu manažerskému týmu přečíst si uvedenou stať jak se ke svým klientům staví platforma ORF, jak dlouho garantuje životnost karet a jak se chová vůči klientům v případě problémů:
http://digital.orf.at/show_content2.php?s2id=855

zgemma h7s, t-90 rozsah 39E-1W, fix paraboly 46E, 5W, 36E

gunter
Registrace: 2/2010
Příspěvků: 3 000
Galerie: gunter
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Ať pan Glisník jasně odpoví, kolik stojí výměna poškozené karty. Když si koupím novou kartu, tak platím za to, že můžu přijímat balíček Digitál. Poškozením karty přece nezaniká právo na to, co jsem si zaplatil. Cena vyměněné karty by měla byt jen za cenu plastu + manipulační poplatek. Novou kartu si už většina nekoupí a radši přejde k jinému operátorovi. Skylink pak přijde o každoroční servisní poplatek a to nejsou malé peníze.

vlcek
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 700
Odpověď v diskusním vlákně
 

Re:odkaz-gunter

Paráda,
z článku jsem pochopil, že ORF životnost karty deklaruje na přibližně 5let. Kdykoli ale dojde k podezření že se karta "porouchala" pak po jejím přezkoušení zdarma provede výměnu.
V případě uplynutí těch 5let asi nebudou dělat žádný štráchy.
Pokaď se nemýlím, první skylink ICE se k 5leté hranici přiblíží příští rok. Ale to s problémem skoro nesouvisí.

hogofogo11
Registrace: 9/2014
Příspěvků: 709
Odpověď v diskusním vlákně
 

PoldaS

Podle bodu
"4.5. Uživatel se zavazuje a je povinen:
4.5.6. řádně a včas platit poplatky a předplatné;"
mě Skylink samozřejmě k žádným platbám nedonutí ani párem koní. Ten se totiž týká těch, co využijí akce s dodávkou přijímače a odběrem balíčku po dobu jednoho roku, což je obdoba vázanosti u FreeSATu.
Drtivá většina uživatelů payTV u Skylinku když (dobrovolně) zaplatí tak kouká a když nezaplatí tak nekouká a to ustanovení VOP je jim zcela víš kde.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 723
Odpověď v diskusním vlákně
 

vlcek

Myslím, že za každou kartu se neplatí jen za plast, ale také za licenci Irdeto. Irdeto totiž nezajímá, že se karta mění, ty prostě počítají kusy, které dodají a to je počet licencí. Pokud se mýlím, nechť mě někdo opraví.
Když si koupíš PC s OEM Windows a PC ti po záruce vyhoří tak, že si budeš muset koupit nové, tak si také budeš muset koupit novou licenci Windows.

Reagovat na invektivy je většinou ztráta času.

joscer
Registrace: 10/2007
Příspěvků: 9 723
Odpověď v diskusním vlákně
 

Takže takto

Zo Skylinkom som nemal nikdy problémy, predtým som mal dlho CS Link CW kartu, všetko OK, 1.8.2012 bola aktivovaná Skylink ICE, ako som ju strčil do prístroja, tak tam bola dva a pol roka. S karou som nič nerobil. Párkrát sa stalo že neprišli zápisy, ale to sa vyriešilo zázračným tlačítkom Reautorizácia. Mám Dreambox 800 HD Se.
Zo zákazníckym strediskom nemám problém, bavili sa so mnou slušne, akurát že hrozne dlho trvalo spojenie, a ťahali hovor až som mal podozrenie že majú dohodu z mojím operátorom :))) No a na konci hovoru som bol presvedčený že som blbec ktorý ani nevie zapnúť telku. Jediné čo im môžem vyčítať je že mi hneď prvá slečna mohla povedať že karty nevymieňajú, mohol som si ušetriť kredit, poštovné a nervy. Možno že zákazníkom s platenými balíčkami to vybavia inak, ja mám od začiatku len základ, takže nie som nejak zaujímavý zákazník. Takže s mojej strany ukončené a aj táto debata.
Tu sú odpovede zo zákazníckeho strediska:
http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=a64103d8e63082c5af948410a8064d64
Osobné údaje sú pochopiteľne vymazané, dúfam že niekto nepovie že som to stvoril v nejakom editore.

satoshi
Registrace: 12/2007
Příspěvků: 204
Odpověď v diskusním vlákně
 

Pro satoshi

To, co jste uložil na upnito.sk, bohužel, nijak nepomáhá k nalezení důvodu, proč Vámi zaslaná karta nebyla vyměněna.
Ten důvod bych byl schopen vypátrat, pokud bych znal číslo Vaší karty. Pracovníci reklamačního oddělení nejsou nijak motivování k odmítání reklamací. Snaží ze vyhovět, pokud nemají důkazy o tom, že karta byla používána v rozporu s všeobecnými obchodními podmínkami. Píšete, že používáte Dreambox 800 HD. Kartu jste tedy používal v dekodéru, pro který nebyla určena. Ale budiž, to samo o sobě kartu zničit nemuselo.
Jste si jist, že karta nebyla sdílena přes veřejný internet? To jen spekuluji, konkrétní informaci jste, bohužel nedal...
Zdraví J. Glisník

jglisnik
Registrace: 8/2007
Příspěvků: 274
Odpověď v diskusním vlákně
 

@satoshi

dopadne to takhle https://imageshack.com/i/n9skylinkp Rv

AmikoAlien8900/GM Unibox 2

bigj
Registrace: 1/2009
Příspěvků: 2 626
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Poviem to takto, karta Skylinku je majetkom zákazníka. To že teda odíde, operátor, teda Skylink asi riešiť nemá dôvod. Veď napríklad keď nejakým spôsobom odíde pamäťová karta, od koho máš zadarmo pýtať novú? Porovnanie s bankomatovou kartou na mieste nie je, lebo tam je karta majetkom banky. Napríklad u Digi je karta majetkom operátora, tam to operátor riešiť bude. Neviem ako je to u Freesatu, ale myslím že aj tam je karta majetkom operátora. No a pre tých čo píšu že ide o to či sa karta poškodila mechanicky alebo v prístroji... Môže niekto vysvetliť, ako sa jednoúčelové zariadenie ktoré funguje len v prijímači môže mechanicky poškodiť?? To je blbosť, veď kto vyberie z prístroja kartu a ide si s ňou škrabať okná na aute? Ani najväčší blázon nie. Len ako som napísal, karta je majetkom používateľa a operátor nenesie nijakú zodpovednosť za majetok ktorý patrí zákazníkovi

LuboTS
Registrace: 5/2006
Příspěvků: 1 801
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: Zbohom Skylink

Obchodnik v civilizovanom svete sa neouhana len paragrafmi a VOP, sorry ....... v nemecku sa to vola kulanz, u nas tvrdohlavost.

Tento prispevok bol cely napisany bez financnej pomoci EU, alebo nejakej mimovladky.

liquere
Registrace: 7/2008
Příspěvků: 14 231
Odpověď v diskusním vlákně
 

@táhlovej, satoshi

@tahlovej: Kdyz si ji koupis kartu, tak je prakticka "prazdna". Naformatuje se automaticky az po registraci karty za predpokladu, ze je vlozena v Irdeto dekoderu. Pokud to formatovani neprobehlo korektne protoze to bylo strceno v buh vi cem, tak muze nastat tento pripad. Technik ti posle specialni prikaz, kterou ti celou kartu znovu naformatuje, ovsem musis ji mit nejlepe v skylink ready zarizeni.

@satoshi: Uz je to ze jsi pouzival "kouzelne" tlacitko reautorizace o necem svedci, v dreamu to slape jako hodinky i bez toho, ale za predpokladu, ze je to taky spravne nastaveno. Jiste ze muzes kartu odrovnat, protoze ji muzes pretaktovat, kdyz nevis co delas ... ale jak ti bylo jasne receno, bez cisla karty nelze pomoci.

koudelka
Registrace: 4/2009
Příspěvků: 830
Stránka: 1 2 [ 3 ] 4 5 6 7 8
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 193
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra