Quantcast

Diskuse

Diskusní vlákno , sekce: Skylink

SKYLINK extrémní zátěž

mam sat kartu skylink v zakaznicke zone, momentalne nevyuzitou ale registrovanou, SP mi konci 6.12.2023, tak jsem si 7.12.2023 objednal na jeden mesic balicek SPORT+ s PL, pohoda, jenze, 7.12.2023 mi prisel email ze skylinku ze moji kartu VYŘAZUJÍ z evidence jelikoz 12mesicu nema zadne predplatne, a to i presto ze je na ni objednany a zaplaceny balicek SPORT+ s platnosti od 10.12.2023, spolecne s vyrazenim z evidence mi ten objednany balicek zrusili a vratili kc do kreditu, takze jsem si tu kartu musel dnes znovu registrovat a znovu vytvorit tu objednavku a zaplatit znovu balicek. tohle normalne NEVYMYSLÍŠ. to uz je EXTRÉM. proste svet Skylink. :))) uplne mimo galaxii. a takhle tady žijem. prej technologie :)))

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Stránka: [ 1 ] 2 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 86
Odpověď v diskusním vlákně
 

medard 1

Nepoletl jsi ten datum. Jestli mě něco končí 6.12.2023 tak jsem 7.12.2023, asi v loji.

habanero
Registrace: 6/2008
Příspěvků: 200
Odpověď v diskusním vlákně
 

@habanero

nepopletl :)))

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@habanero

ale mozna jsem si spletl datum te objednavky ze jsem si to objednal uz toho 5.12.2023.

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

Nojo 5.12.2023 by bylo jiný kafe.

habanero
Registrace: 6/2008
Příspěvků: 200
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

a proč platit znovu zaplatíš to kreditem

chvalina2
Registrace: 3/2007
Příspěvků: 386
Odpověď v diskusním vlákně
 

@habanero

NE, to by teda nebylo jiny kafe, je uplne jedno jestli to bylo toho 7 nebo 5 ale myslim ze tedy 5.12, jde o to ze vyradili z evidence kartu na ktere bylo objektivne objednane a zaplacene prdeplatne.! a to mi teda neprijde normalni.! 👎

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@chvalina2

no vsak jsem to tim kreditem zaplatil, oni mi to stornovali, a zaplatil jsem to znovu kreditem, tak mi to muzou jeste jednou do Nedele vystornovat 😂👍

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

máš to nějaké domotané. SP 2023 ? A jak jsi zaplatil 7.12.2023 balíček SPORT+ s platnosti od 10.12.2023 ? Karta, která v posledních 12 měsících neměla aktivovaný žádný placený balíček ani zaplacený Servisní poplatek, je automaticky vyřazená z evidence operátora.SP by ti musel skončit 6.12.2022. Takže něco zaplatit 7.12.2023 je po vyřazení a Skylink to má vpořádku, protože byla splněna podmínka a 10.12. je mimo rozhodné datum.

RAFI007
Registrace: 1/2006
Příspěvků: 1 884
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

Čo je to "SP mi konci 6.12.2023". Čoho je to skratka?

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

vsak mam tu kartu registrovanou, a prtz mi konci to obdobi, a i presto ze ted neni reaktivace, rozhodl jsem se si tu kartu prodlouzit, a objednat si ten balicek, a az o vikend kdy se hraje PL a budu mit cas koukat, takze proto posunuty termin spusteni, nevim co na tom nechapes ? na te karte byla objednana a zaplacena sluzba a tudiz nevidim jediny duvod ji vyrazovat z evidence.!!! mam na jinem uctu karty z roku 2018 a 2020 a bez predplatneho a ty mi nevyradi ,zajimave.

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@RAFI007

a ted si predstav ze to takhle udelaji nejakemu duchodci z vesnice ktery jede do mesta jednou za tyden, a on si ve Stredu objedna balicek aby mohl o vikendu koukat na fotbal, a oni mu to v Patek rano vystornujou, fakt uzasny 😂

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

RE: SKYLINK extrémní zátěž

Takto to nefunguje. Kde by bola potom hranica? O 3 dni by to podľa Teba mali ešte akceptovať a mesiac už nie? Alebo 2 mesiace? To by sa zneužívalo.
Ak v posledný deň platnosti karty nie je na nej AKTIVOVAVANÝ (nie objednaný do budúcnosti) nejaký balíček, karta končí. Je to také nepochopiteľné?
A poukazovať na to, že údajne na nejaké iné karty pozabudli, nie je argument.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

a jaky je duvod ty karty vyrazovat z evidence ? ty experte ? navic kdyz se ted neplati reaktivace.!
ty si sa zase zobudil.
a ano je to NEPOCHOPITELNE. 👍
co by jsi na tom chtel zneuzivat ?

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Neumíš počítat! 7.12. už to bylo víc než rok, takže Ti tu kartu zrušili právem!

Uvědomění si vlastní neznalosti je klíčem k poznání!

Enik
Registrace: 11/2005
Příspěvků: 2 655
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Enik

a duvod ?
vy tady v tom skylinku asi zijete v nejakym uplne jinym svete 😂

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Prečítaj si Všeobecné obchodné podmienky Skylink-ku a potom mudruj Ty "expert". Tam sa dozvieš, prečo si sa "prerátal".
Neviem, či je teraz nejaká akcia na reaktivačný poplatok, ale oficiálne stojí 200 Kč. A keby aj bola nejaká tá akcia, tak to s tým nemá nič.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

tak dobre ty experte-dam ti zaludnou otazku-a co kdyz je ta karta jedina na tom zakaznickem uctu a je na tom uctu i kredit napr tisicikorunacka, a kdyz tu registraci zcela nesmyslne zrusi, tak kam se ztrati ten kredit ? a to bude ted makacka vymyslet nejakou rozumnou odpoved co, to se budou protacet kolecka. 😂

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

Oni Ti zrušia len kartu, nie Tvoj účet. Kredit sa nikam nestratí, len stratíš nárok bez reaktivácie manipulovať s tou kartou.
Nič sa mi nepretáčalo a ani to nebola žiadna makačka. To skôr Ty máš problém to pochopiť.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

bez karty neni ani ucet.! pokud prevedes vsechny karty z uctu tak ucet zanika. a pri nove registraci se vytvari novy ucet. kapitane 👍

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

"pokud prevedes vsechny karty z uctu tak ucet zanika"

A to máš odkiaľ, aj keď veľmi nerozumiem Tvojmu pojmu "prevedieš". Kam?
A je asi rozdiel, keď to robíš Ty a keď oni.

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

to mam osobne vyzkousene a overene 👍

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

@medard 1

A Tebe asi uniklo, že zákaznícky účet si môžu vytvoriť dokonca aj nezákazníci Skylink-u! Teda aj bez karty!

Frank11
Registrace: 2/2009
Příspěvků: 2 220
Odpověď v diskusním vlákně
 

@Frank11

ale nerikej, a jak jsi na to prisel ? a co bych si v tom uctu asi tak vytvarel kdyz nebudu mit zadnou kartu ? vis ty vubec o cem je tady rec ?
tak proc mi tedy vzdy ten ucet zrusi a pak znovu zalozi novy ? hmmm

medard 1
Registrace: 2/2021
Příspěvků: 2 106
Odpověď v diskusním vlákně
 

Frank 11

SP=servisný poplatok v SR neexistuje.
Reaktivačný poplatok v SR je 8 €.

garbanka
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 774
Odpověď v diskusním vlákně
 

habanero

S dátumami máš pravdu !

garbanka
Registrace: 8/2009
Příspěvků: 774
Stránka: [ 1 ] 2 3 4
INFO: Nejnovější reakce jsou na poslední stránce. Počet reakcí: 86
 
Zpět Zpět na předchozí stránku
Zpět Zpět na hlavní stránku diskusního fóra